JosJuice Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Är det någon som snabbt vill summera upp vad detta är för spel och vad det går ut på?Du lever i en liten by där du är fri till att göra ungefär vad du vill. Det finns runt 10 grannar, och några viktiga byggnader (t.ex. Tom Nooks affär). Spelet använder klockan väldigt mycket. Det roligaste med spelet är nog att köra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Friendcode: 4682-4631-7291 Namn: Sara Stad: Majorna Adda mig så kan vi sedan bestämma tid om du skickar PM (; din freind code verkar incorrect. Inkorrekt? Isåfall gör du fel eftersom det är många som har kunnat träffa mig genom den koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Louice86 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Friendcode: 4682-4631-7291 Namn: Sara Stad: Majorna Adda mig så kan vi sedan bestämma tid om du skickar PM (; din freind code verkar incorrect. Inkorrekt? Isåfall gör du fel eftersom det är många som har kunnat träffa mig genom den koden. Har oxå försökt lägga till dig med denna kod. Men de säger att det är en inkorrekt kod du angivit. Kanske din friend roster är full eller så är det fel kod du skrivit här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Addar er senare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XyKpZo0x4NkYV Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) ... Redigerat 17 April 2018 av XyKpZo0x4NkYV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendofever Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Lägg gärna till mig :D Namn: Benjamin By: New Home Friend Code: 3524 - 4651 - 9254 Spelar som en kille, men är tjej irl :) Jag har lagt till de flesta som skrivit här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Hallå. Tråden glöms bort lite. lägger in lite fakta. Namn:Ardon Min brorsas namn är Kronvall. Stad :Zoohouse Fc:5284-8462-1849 PM:a mig om ni addar. Redigerat 18 Augusti 2010 av Ardon111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Hallà, ni sa ju själva att ni inte ville att tràden skulle dö ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Här kan vi diskutera allting som har med Animal crossing: Lets go to the city att göra. Här kan vi byta freind codes o.s.v . Någon som har spelet? Jag har animal crossing let's go to the city! Några är jobbiga för dom blir typ kära i mig eller nåt. Jag bara "han är läskig, han ska flytta härifrån", men mina syskon ba' "NÄÄÄ!" så då måste dom äckliga asen bo kvar bara för det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) Här kan vi diskutera allting som har med Animal crossing: Lets go to the city att göra. Här kan vi byta freind codes o.s.v . Någon som har spelet? Jag har animal crossing let's go to the city! Några är jobbiga för dom blir typ kära i mig eller nåt. Jag bara "han är läskig, han ska flytta härifrån", men mina syskon ba' "NÄÄÄ!" så då måste dom äckliga asen bo kvar bara för det <_< ??? och det behöver vi veta. Jag tycker de flesta är gulliga Redigerat 12 September 2010 av Ardon111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Här kan vi diskutera allting som har med Animal crossing: Lets go to the city att göra. Här kan vi byta freind codes o.s.v . Någon som har spelet? Jag har animal crossing let's go to the city! Några är jobbiga för dom blir typ kära i mig eller nåt. Jag bara "han är läskig, han ska flytta härifrån", men mina syskon ba' "NÄÄÄ!" så då måste dom äckliga asen bo kvar bara för det <_< ??? och det behöver vi veta. Jag tycker de flesta är gulliga Ja dom flesta ja. Men en som hette Costoeu eller nåt va läskig p.g.a det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Vann spelet till Wii för ett halvår sedan, men jag har inte prövat det än. Vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.