Jasplund Skrivet 28 December 2008 Rapport Skrivet 28 December 2008 :( Hej! Jag kan inte komma in på ngn online server på Call of Duty: World at War. Jag har laddat ner den senaste patchen CODWAW-1.0.1017, men när jag ska gå in på en server så står det följande: "Server is a different version: COD_WaW MP". Så jag vet inte vad jag ska göra, är det ngt jag fattas, ska jag ladda ner ngt och i så fall vad och var? Så snälla nån hjälp mig jag vill jätte mkt spela online :( Citera
shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Skrivet 31 December 2008 För det första. Vad tusan hör CoD ihop med webbspel? Testa googla eller nåt. //XzamX Citera
Denisb Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Det betyder att Servern du försöker spela på har inte installerat senaste patchen. Och som XzamX sa va tusan hör detta ihop med webbspel ? Citera
Garone Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Skrivet 19 Januari 2009 :( Hej! Jag kan inte komma in på ngn online server på Call of Duty: World at War. Jag har laddat ner den senaste patchen CODWAW-1.0.1017, men när jag ska gå in på en server så står det följande: "Server is a different version: COD_WaW MP". Så jag vet inte vad jag ska göra, är det ngt jag fattas, ska jag ladda ner ngt och i så fall vad och var? Så snälla nån hjälp mig jag vill jätte mkt spela online :( Gå in på hemsidan, tanka senaste patchen. Fixat. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.