Jasplund Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 :( Hej! Jag kan inte komma in på ngn online server på Call of Duty: World at War. Jag har laddat ner den senaste patchen CODWAW-1.0.1017, men när jag ska gå in på en server så står det följande: "Server is a different version: COD_WaW MP". Så jag vet inte vad jag ska göra, är det ngt jag fattas, ska jag ladda ner ngt och i så fall vad och var? Så snälla nån hjälp mig jag vill jätte mkt spela online :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 För det första. Vad tusan hör CoD ihop med webbspel? Testa googla eller nåt. //XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Det betyder att Servern du försöker spela på har inte installerat senaste patchen. Och som XzamX sa va tusan hör detta ihop med webbspel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jesp95 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 elr hur!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 :( Hej! Jag kan inte komma in på ngn online server på Call of Duty: World at War. Jag har laddat ner den senaste patchen CODWAW-1.0.1017, men när jag ska gå in på en server så står det följande: "Server is a different version: COD_WaW MP". Så jag vet inte vad jag ska göra, är det ngt jag fattas, ska jag ladda ner ngt och i så fall vad och var? Så snälla nån hjälp mig jag vill jätte mkt spela online :( Gå in på hemsidan, tanka senaste patchen. Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Fel forum, flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.