Hoppa till innehåll

Star Wars


Gäst Golden Star
 Dela

Rekommendera inlägg

(Auto @ 04/04-2004 20:53:20)

Jag förstår inte hur man kan tycka att 2:an ens är bra. Det är den absolut sämsta! 1:an är till och med bättre!

 

Det sämsta med 1:an är att den är så fjantig, bort med Jar Jar! Han förstör hela filmen!

 

Det sämsta med 2:an var allt! Ingen Star Wars känsla i den..

 

Den/dom bästa är 5:an och 6:an

gillar du egentligen star wars?? :huh:

Jag älskar star wars :D

 

Men jag tycker inte att 2:an är bra! 1:an går an men den är ingen höjdare, men 5:an och 6:an är underbara, fast det var länge sen jag såg dom..

 

---

 

Jag måste ha starwars-boxen när den kommer ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent!

nej, det kommer inga fler :( george lucas vill inte göra fler och han vägrar sälja det till nån annan. steven spielberg har t.e.x redan frågat men fick inte.

ja har blivit lite sur på george lucas för att det verkar som han inte vill släppa en dvd-box med alla filmer, utan en med dom gamla och en med dom nya :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan
(Skywalker @ 05/04-2004 11:00:56)

Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent!

nej, det kommer inga fler :( george lucas vill inte göra fler och han vägrar sälja det till nån annan. steven spielberg har t.e.x redan frågat men fick inte.

ja har blivit lite sur på george lucas för att det verkar som han inte vill släppa en dvd-box med alla filmer, utan en med dom gamla och en med dom nya :angry:

Ja det hade ju varit en bra ide att ha alla Filmerna i en DVD box.

Hade vart bra för jag har bara 5:an och 6:an!

1:an blev det något fel på så jag har inte alla :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rowyn @ 05/04-2004 21:12:32)
(Skywalker @ 05/04-2004 11:00:56)

Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent!

nej, det kommer inga fler :( george lucas vill inte göra fler och han vägrar sälja det till nån annan. steven spielberg har t.e.x redan frågat men fick inte.

ja har blivit lite sur på george lucas för att det verkar som han inte vill släppa en dvd-box med alla filmer, utan en med dom gamla och en med dom nya :angry:

Ja det hade ju varit en bra ide att ha alla Filmerna i en DVD box.

Hade vart bra för jag har bara 5:an och 6:an!

1:an blev det något fel på så jag har inte alla :(

Vi har alla utom 3:an då..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...