Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ingen är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Därför jag är cool Får jag gissa??Du har laddat hem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 4:an, 5:an, 6:an e ju lätt bäst! o 2:an e så dålig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 OmRöStNiNgSkOrT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 OmRöStNiNgSkOrT OnÖdIgT :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 episode 7 då lr.Kanske episode 0 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Episod 6½ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ja man kan alltid hoppas att det kommer fler.. Som spelen det kommer bara fler och fler. Hoppas att dom inte ger upp filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 1. 6:an 2. 5:an och 4:an 3. 1:an och 2:an (ska hyra tvåan imorrn, längesen jag såg den) är det nån annan än jag som ska köpa dvdboxen med alla 6 filmer när den kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag förstår inte hur man kan tycka att 2:an ens är bra. Det är den absolut sämsta! 1:an är till och med bättre! Det sämsta med 1:an är att den är så fjantig, bort med Jar Jar! Han förstör hela filmen! Det sämsta med 2:an var allt! Ingen Star Wars känsla i den.. Den/dom bästa är 5:an och 6:an gillar du egentligen star wars?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (Homer Simpson @ 04/04-2004 19:56:49) OmRöStNiNgSkOrT OnÖdIgT :angry: Varför det..man ska ha omröstningskort ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.