j0hn Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (Auto @ 04/04-2004 20:53:20) Jag förstår inte hur man kan tycka att 2:an ens är bra. Det är den absolut sämsta! 1:an är till och med bättre! Det sämsta med 1:an är att den är så fjantig, bort med Jar Jar! Han förstör hela filmen! Det sämsta med 2:an var allt! Ingen Star Wars känsla i den.. Den/dom bästa är 5:an och 6:an gillar du egentligen star wars?? :huh: Jag älskar star wars :D Men jag tycker inte att 2:an är bra! 1:an går an men den är ingen höjdare, men 5:an och 6:an är underbara, fast det var länge sen jag såg dom.. --- Jag måste ha starwars-boxen när den kommer ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Star-wars boxen,e det med alla filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Star-wars boxen,e det med alla filmer? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent! nej, det kommer inga fler :( george lucas vill inte göra fler och han vägrar sälja det till nån annan. steven spielberg har t.e.x redan frågat men fick inte.ja har blivit lite sur på george lucas för att det verkar som han inte vill släppa en dvd-box med alla filmer, utan en med dom gamla och en med dom nya :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag har alla filmer(utan 3:an) 1:an,2:an har jag köpt och 4,5 och 6 har jag spelat in! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Rowyn @ 04/04-2004 18:28:06) Därför jag är cool Får jag gissa?? Du har laddat hem den? Nnnnnej jag bara vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (Skywalker @ 05/04-2004 11:00:56) Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent! nej, det kommer inga fler :( george lucas vill inte göra fler och han vägrar sälja det till nån annan. steven spielberg har t.e.x redan frågat men fick inte. ja har blivit lite sur på george lucas för att det verkar som han inte vill släppa en dvd-box med alla filmer, utan en med dom gamla och en med dom nya :angry: Ja det hade ju varit en bra ide att ha alla Filmerna i en DVD box.Hade vart bra för jag har bara 5:an och 6:an! 1:an blev det något fel på så jag har inte alla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 :huh: Har bara sätt två kommer inte ihåg vilka det var... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag tycker 1:tan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Rowyn @ 05/04-2004 21:12:32) (Skywalker @ 05/04-2004 11:00:56) Man får väl hoppas att det kommer fler Star Wars filmer. Men jag tror det inte kommer några fler. Kanske av en annan producent! nej, det kommer inga fler :( george lucas vill inte göra fler och han vägrar sälja det till nån annan. steven spielberg har t.e.x redan frågat men fick inte. ja har blivit lite sur på george lucas för att det verkar som han inte vill släppa en dvd-box med alla filmer, utan en med dom gamla och en med dom nya :angry: Ja det hade ju varit en bra ide att ha alla Filmerna i en DVD box. Hade vart bra för jag har bara 5:an och 6:an! 1:an blev det något fel på så jag har inte alla :( Vi har alla utom 3:an då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Äkta dåligt att han inte släpper en med alla filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 1:an och 6:an är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.