fillanderm Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 e wii värt 2500 ? har ungefär 3000 men man vill inte köpa i onödan ska köpa ungeför imorn hoppas snabba svar /MVH fillanderm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 imo är xbox 360 roligare, men wii är väl helt okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ja wii är värt pengarna, och du får ju med wii sports också men sen så har du ju ungefär 500kr över så då kan du ju köpa nåt spel för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ja wii är värt pengarna, och du får ju med wii sports också men sen så har du ju ungefär 500kr över så då kan du ju köpa nåt spel för det.jag nobbar wii för man tröttnar på det snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ja wii är värt pengarna, och du får ju med wii sports också men sen så har du ju ungefär 500kr över så då kan du ju köpa nåt spel för det.jag nobbar wii för man tröttnar på det snabbt. DU kanske men det finns sånna som inte gör det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Enligt mig är det värt pengarna, jag köpte mitt vid årskiftet och har fortfarande inte tröttnat på Wii Sports. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Xbox om du vill ha bra grafik med grymt bra online eller Wii om du vill ha Familje undehållning Redigerat 29 December 2008 av ColdIce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Du kan nog få ett mycket billigare på Blocket. Speciellt nu efter jul. Redigerat 30 December 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Själv tycker jag inte Wii är så kul, bara Mario Kart Isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag tkr Wii är den bästa konsollen men om man vill kunna se på film och lyssna på musik o sånt så rekommenderar jag iaf PS3. Annars är det ju bra grafik o online i Xbox så de kan ju funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton1234666 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 köp spelet super smash bros brawl det äger :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Wii: + Kontrollen + Barnvänliga spel + På nästan alla spel har man användning av Wii remoten + Gratis att spela Live - Dålig grafik - För många barnvänliga spel Xbox 360: + Bra grafik + Skön kontroll + Xbox Live + MÅNGA bra spel - Xbox Live kostar - Red Ring of Death Själv tycker jag Xbox 360 är mycket mer värt pengarna Köp 360 istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.