MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag är inte dum i huvudet <_< jag vet vad allt det där betyder , ingen NYHET jag har vetat det sen jag var 5 , jag är inte så korkade som dom 10 åringarna ni känner. Visste du var det var när du var 5? Då visste jag inte ens var sex var förnåt. Då trodde jag på storken. SLUTA LJUG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag ljuger inte pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag är inte dum i huvudet <_< jag vet vad allt det där betyder , ingen NYHET jag har vetat det sen jag var 5 , jag är inte så korkade som dom 10 åringarna ni känner.Korkade? Jag ser det som onormalt och en aning sjukt med 5-åringar som fått lära sig om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 det var någon som berättade det för mej när jag var 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 det var någon som berättade det för mej när jag var 5 Tror varken dagisbarn eller dagisfröknar sitter och pratar om sperma och sex på dagis, men visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 det var någon som berättade det för mej när jag var 5Jaså? Visade dem det sedan på dig också eller? (Vadå? Can't blame me. Sjukare blir det väl knappast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag ljuger inte puckoGe dig inte på berg när det finns småsten, dumma hundvalp. Jag finner det ytterst troligt att du ljuger. När jag var fem visste jag knappt vad Kalle Anka var förnåt. Men vi ska kanske back to topic nu. Jag tror alltså det jag sa i mitt förra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) EDIT; lite fel här, sorry. Redigerat 10 Februari 2009 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 hehe, för att gå lite Off, men jag bor it et tlitet område.. där springer en 4åring runt o skriker, REDTUBE ÄGER..Sen när man frågar ''vad är det då''? då säger han '' NAKNA TANTER SOM SKRIKER ''huhuhuhuhhuhuuh'' '' Men du vet inte vad dem gör? '' JOO DO kn*llaR'' HUr går de till då? '' MAN TAR SIN SNOPP IN I EN MUS !''' Den diskusionen hade jag med en 4:åring O.o så de finns nog små som vet lite allt möjligt x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 hehe, för att gå lite Off, men jag bor it et tlitet område.. där springer en 4åring runt o skriker, REDTUBE ÄGER..Sen när man frågar ''vad är det då''? då säger han '' NAKNA TANTER SOM SKRIKER ''huhuhuhuhhuhuuh'' '' Men du vet inte vad dem gör? '' JOO DO kn*llaR'' HUr går de till då? '' MAN TAR SIN SNOPP IN I EN MUS !''' Den diskusionen hade jag med en 4:åring O.o så de finns nog små som vet lite allt möjligt x] Stackars barn, vilken uppväxt de måste ha asså ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 hehe, för att gå lite Off, men jag bor it et tlitet område.. där springer en 4åring runt o skriker, REDTUBE ÄGER..Sen när man frågar ''vad är det då''? då säger han '' NAKNA TANTER SOM SKRIKER ''huhuhuhuhhuhuuh'' '' Men du vet inte vad dem gör? '' JOO DO kn*llaR'' HUr går de till då? '' MAN TAR SIN SNOPP IN I EN MUS !''' Den diskusionen hade jag med en 4:åring O.o så de finns nog små som vet lite allt möjligt x] Förlåt att jag säger det, men då har dom en förjävlig uppfostran alltså, då har föräldrarna misslyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar. upphetsande, inte överhetsande... förklara nerhetsande??!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.