Sidney Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Hej! Det finns en tråd som heter Absoluta köp 2008, så jag tänkte. Varför inteen ny, fast för år 2009. Sakerna ni nämne i denna tråd ska hels vara sånt ni absolut ska köpa. Nämn helst minst 3 saker. Jag börjar... Killzone 2 (Överraskning :P) Skate 2 (Hoppas det är lika bra som ettan, det är också en fördel at det ska vara lite lättare än ettan) Red Faction: Guerilla (All föstörelse, mums) InFamous ("Superhjälte" i fri stad, mums here to) Bionic Commando (Det såg väldit bra ut förut, nu ser de inte lika bra ut längre. Kommer nog bli ett köp för mig ändå) År 2009 behöver jag ite köpa någon ny tv, hdmi-kabel eller fler handkontroller då jag köpt detta nu. EDIT: Var nästan säker på att de inte fanns en liknande tråd när jag skapade denna, men det fanns det. Vet inte hur jag kunde glömma det då jag har skrivit i den tråden. Jag ber om förlåtelse eftersom jag skapade denna tråd. Förlåt. Redigerat 29 December 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Killzone 2 Resistance 2 (eftersom jag nog får det när jag fyller år, nästa år...) Prince of Persia Infamous Resident Evil 5 Minst en till handkontroll Prototype Mm som jag inte kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Killzone 2 Lord of the rings conquest Mer kommer jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Fifa 2010 Mafia 2 Nhl 09 Redigerat 16 Februari 2009 av GumPirate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) pokemon platinum fifa2010 en kontroll nhl2010 EDIT: glömde att jag ska köpa nya målvaktshandskar och fotbollsskor(står i mål på fotboll) Redigerat 31 December 2008 av anton99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Spel: Killzone 2: Ser bra ut både grafiken och gameplayn, och multiplayers <3. Red Faction Guerilla: Its just to good to be true, cant take my eyes of you ;) Mafia 2: Första ägde, andra kommer säkert leva upp till förväntningarna, och grafiken är nice. Resident Evil 5: Spela 4 och GILLA, förväntar mig mycket av spelet, hoppas det levererar. Tillbehör: HD TV: Har en allmän TV i huset, skulle vilja ha min egna i rummet. Headset: Gör multiplayer/coop mycket roligare. PS: De är lungt, min 09 tråd är ju bortglömd ;), svara nu gubbs så vi får en populär tråd som stannar ett tag. Redigerat 31 December 2008 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Just det. Mafia 2 kanske blir ett köp här också. Kommer dock inte ha så mycket pengar när det släpps, så det fårvänta tills jag fårpengar. Headset skulle jag också vilja köpa nu närman har en R2 klan på G och troligen en KZ2 klan när det släpps. Kan man använda vilket bluetooth headset som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Just det. Mafia 2 kanske blir ett köp här också. Kommer dock inte ha så mycket pengar när det släpps, så det fårvänta tills jag fårpengar. Headset skulle jag också vilja köpa nu närman har en R2 klan på G och troligen en KZ2 klan när det släpps. Kan man använda vilket bluetooth headset som helst? Mm, de säger ju att man ska kunna använde vilket headset som helst bara de är bluetooth driver m.m.Men jag har ett fåtal vänner som har problem med sina. Jag skulle ju rekommendera att du köper PS3 Headset som är skapad just för PS3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Spel: Killzone 2: Ser bra ut både grafiken och gameplayn, och multiplayers <3. Red Faction Guerilla: Its just to good to be true, cant take my eyes of you ;) Mafia 2: Första ägde, andra kommer säkert leva upp till förväntningarna, och grafiken är nice. Resident Evil 5: Spela 4 och GILLA, förväntar mig mycket av spelet, hoppas det levererar. Tillbehör: HD TV: Har en allmän TV i huset, skulle vilja ha min egna i rummet. Headset: Gör multiplayer/coop mycket roligare. PS: De är lungt, min 09 tråd är ju bortglömd ;), svara nu gubbs så vi får en populär tråd som stannar ett tag. RF: Guerilla släpps väl inte 2009? Eller tar jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 om jag har penger över efter MC köpet så en Dualshok3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Spel: Killzone 2: Ser bra ut både grafiken och gameplayn, och multiplayers <3. Red Faction Guerilla: Its just to good to be true, cant take my eyes of you ;) Mafia 2: Första ägde, andra kommer säkert leva upp till förväntningarna, och grafiken är nice. Resident Evil 5: Spela 4 och GILLA, förväntar mig mycket av spelet, hoppas det levererar. Tillbehör: HD TV: Har en allmän TV i huset, skulle vilja ha min egna i rummet. Headset: Gör multiplayer/coop mycket roligare. PS: De är lungt, min 09 tråd är ju bortglömd ;), svara nu gubbs så vi får en populär tråd som stannar ett tag. RF: Guerilla släpps väl inte 2009? Eller tar jag fel? Jo lite fel, de släpps vid 1/13/2009, det kan ju alltid delaya. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Spel Tekken 6:Blodline Rebbellion Godather 2 Mortal Kombat V.S Dc Comics Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.