JGamer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex. Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela. Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i sängen kl. 8 på VARDAGAR och 9. på HELGER! Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Iaf ite oskjyst på helgerna..på helgerna lägger jag mig typ 12.00.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex. Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela. Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i sängen kl. 8 på VARDAGAR och 9. på HELGER! Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry: stakars dig :( men dem är ju lite dumma som gör så :angry: håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 men tur att jag har min riktiga farsa (glömde skriva det, var så förbannad då...) och där får jag göra typ vad jag vill. men jag får bara vara där på helgerna av min mamma o låtsaspappa. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det är störigt med jobbiga föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det är störigt med jobbiga föräldrar dom j*vligaste som finns!!! :angry: (tycker jag i alla fall för tillfället...)!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det här känner man igen. Men det kommer en dag då du förstår att det dom gör, gör dom inte för att vara taskiga. Tänk efter lite, hur mycket har inte din mamma gjort för dig? *Visst lät detta lite proffsigt?* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jgamer.. Hur gammal e du? och j0hn din nolla.. Att behöva lägga sig kl 8 på vardagar tar jag som förolämpning och det låter inte proffsigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Tur att min morsa inte bryr sej så mycke om när ja lägger mej. Men hon e så jobbi me spel att ja knappt får spela sjuårs spel :( Redigerat 4 April 2004 av Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jgamer.. Hur gammal e du? och j0hn din nolla.. Att behöva lägga sig kl 8 på vardagar tar jag som förolämpning och det låter inte proffsigt... jag e 12 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Då tycker jag du ska få va uppe längre... när går dina föräldrar och lägger sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja jag är 11 år ( fyller snart 12 år ) och går och lägger mig 21.30 på vardagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.