Gäst Tutankoopa Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex. Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela. Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i sängen kl. 8 på VARDAGAR och 9. på HELGER! Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry: sängen kl:00:00Jag får spela Gta Hela Dagen för mamma men inte för pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (sboy2 @ 05/04-2004 10:07:27) nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex. Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela. Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i sängen kl. 8 på VARDAGAR och 9. på HELGER! Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry: du jag tror att din mamma o låtsas pappa bara vill det för dit bästa för att du ska växa osv men prata lite med dom och fråga om du tex får va uppe en timme senare.eller gå ut och gö nåt med kompisar kl7 så tror jag inte att din mamma kommer och säger till dig kl9 Oh, Shit 9 på helger, det är ju helt absurt!8!!!Ännu mer absurt!! Du borde få lägga dig runt 1:00 på helger och kanske 22:00 på vardagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag går och lägger mig 22.00 på vardagar och 23.00 på helger.Jag är 12 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.