WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns. Jag hade liknande fel med ett spel där skärmen sa att det var fel inställningar, då startade jag mitt spel med Dxwnd och ändrade till rätt inställningar och nu funkar det i fullskärm :) Okeej men hur änvänder man Dxwnd ? Du högerklickar i mitten och väljer Add och väljer länken till spelet sen tar du bara ok ok ok och sedan högerklickar du på spelet i Dxwnd och tar Execute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Funkar nt fotfarande :( Tog nåra bilder kasnke dom hjälper till nåting... Hjälp plz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hittade ett inlääg på en hemsida.... SVAR: Utanför frekvensområdet Nödlösning: Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet. Ska ja göra det? om jag ska hur ska jag installera igen drivruren? Den som hjälper mig få 500fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hittade ett inlääg på en hemsida.... SVAR: Utanför frekvensområdet Nödlösning: Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet. Ska ja göra det? om jag ska hur ska jag installera igen drivruren? Den som hjälper mig få 500fm nejnej det är bara om själva windows ger det felmedelandet, du har endast problem med ett spel, installera senaste drivrutinerna vanligt från nvidias hemsida istället (om du har nvidia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hittade ett inlääg på en hemsida.... SVAR: Utanför frekvensområdet Nödlösning: Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet. Ska ja göra det? om jag ska hur ska jag installera igen drivruren? Den som hjälper mig få 500fm nejnej det är bara om själva windows ger det felmedelandet, du har endast problem med ett spel, installera senaste drivrutinerna vanligt från nvidias hemsida istället (om du har nvidia) Okeej kan du skikca länken? och ja jag har nvidia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Du har 16bit där. Kan inte du ändra till 32 bit? http://www.nvidia.com/object/winxp_178.24_whql.html Där har du drivrutinerna till din GeForce 8600 GTS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.