Hoppa till innehåll

Vad Menas....

Husko

Rekommendera inlägg

Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns.

Jag hade liknande fel med ett spel där skärmen sa att det var fel inställningar, då startade jag mitt spel med Dxwnd och ändrade till rätt inställningar och nu funkar det i fullskärm :)

Okeej men hur änvänder man Dxwnd ?

Du högerklickar i mitten och väljer Add och väljer länken till spelet sen tar du bara ok ok ok och sedan högerklickar du på spelet i Dxwnd och tar Execute
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade ett inlääg på en hemsida....

SVAR: Utanför frekvensområdet

Nödlösning:

Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet.

Ska ja göra det? om jag ska hur ska jag installera igen drivruren?

Den som hjälper mig få 500fm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nödlösning:

Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet.

nejnej det är bara om själva windows ger det felmedelandet, du har endast problem med ett spel, installera senaste drivrutinerna vanligt från nvidias hemsida istället (om du har nvidia)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nödlösning:

nejnej det är bara om själva windows ger det felmedelandet, du har endast problem med ett spel, installera senaste drivrutinerna vanligt från nvidias hemsida istället (om du har nvidia)

Okeej kan du skikca länken? och ja jag har nvidia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...