knark Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Tja är det någon mer än jag som spelar Postal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Tja är det någon mer än jag som spelar Postal 2?Har det på datorn men det brukar bli så att jag inte kommer mer än till Tuesday och dödar Gary Coleman och pallar inte fortsätta och glömmer spara. Blev faktiskt ganska sugen på att spela det nu när du skrev detta...... Ska spela efter jag har forumtrollat lite till. Redigerat 29 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Bara vi på fuska som spelar detta fantastiska spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag har det. Ska lugnt köpa 3:an när den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.