Imagine Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) här är min första pivot film http://www.youtube.com/watch?v=y9rZMuW9HnA...feature=channel bra eller dåligt? Redigerat 29 December 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Inte speciellt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Sög hårt... träna mer om du vill göra kariär :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Inte så bra gjort...men det var rätt så rolig(man skrattade åt hur dålig den var) lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Dålig. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Asså det är den första jag nånsin har gjort. aldrig gjort någon mera i hela mitt liv. Sög hårt... träna mer om du vill göra kariär :lol:vadå kariär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag tyckte det såg ganska kul ut hur huvudet gungade när han vart skjuten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 hurni var inte så dumma mot honom! man kan säga att den inte var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Nej den var inte bra, animeringen var sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Nej den var inte bra, animeringen var sämst.Finns sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.