The Moose Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Mycket bilder, I like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Syns min bild ens :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Alla markerade spel är relativt nya inköp. Senaste fysiska inköp var nog Black Ops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Conduit 2 för otroliga 58:- på GAME. Störigt är att jag lånade ut mitt Wii igår till en kompis då jag ansåg mig själv aldrig spela det. Vilket jag inte gjorde. Så hittar jag efterlängtade Conduit 2 idag på GAME. Tur i oturen. Ny kontroll till 360. Och underbara Rage som jag bytte till mig på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Call of duty 4 (modern warfare) till PC B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Bara folk som köper till Xbox? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Bara folk som köper till Xbox? :huh:Microsoft är nog världens största företag inom spelutveckling, eller kanske en av dom största.Förvånar mig inte att folk tycker att Microsoft är bra, men det känns som att dom lurar sina egna kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Man behöver inte tycka att Microsoft är bra bara för att man har ett Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Sweet! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Kände att det var dags att köpa efter att ha "hyrt" det i snart 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.