Fruktnystan Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 http://img138.imageshack.us/img138/336/dscn3151.jpg SC II för 20:- på tradera. Basketspelet är en julklapp. är det Spawn jag ser på Soul Calibur II fodralet. finns det spelet till Playstation 2? Ja det är Spawn och ja det finns till PS2. :) Fast då är inte Spawn med. :/ Det är Heihachi (Tekken) i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 http://img138.imageshack.us/img138/336/dscn3151.jpg SC II för 20:- på tradera. Basketspelet är en julklapp. är det Spawn jag ser på Soul Calibur II fodralet. finns det spelet till Playstation 2? Ja det är Spawn och ja det finns till PS2. :) Fast då är inte Spawn med. :/ Det är Heihachi (Tekken) i stället. Oh, va fusktigt. Slåss Heihachi med händerna istället, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 http://img138.imageshack.us/img138/336/dscn3151.jpg SC II för 20:- på tradera. Basketspelet är en julklapp. är det Spawn jag ser på Soul Calibur II fodralet. finns det spelet till Playstation 2? Ja det är Spawn och ja det finns till PS2. :) Fast då är inte Spawn med. :/ Det är Heihachi (Tekken) i stället. Oh, va fusktigt. Slåss Heihachi med händerna istället, eller? Som tidigare konstaterat. Har inte Hehaichi versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) SC II för 20:- på tradera. Basketspelet är en julklapp. är det Spawn jag ser på Soul Calibur II fodralet. finns det spelet till Playstation 2? Ja det är Spawn och ja det finns till PS2. :) Fast då är inte Spawn med. :/ Det är Heihachi (Tekken) i stället. Oh, va fusktigt. Slåss Heihachi med händerna istället, eller? Som tidigare konstaterat. Har inte Hehaichi versionen. Xbox: SpawnPS2: Heihachi Gamecube: Link Heihachi har ungefär samma attacker som han har i Tekken. Och han använder inget vapen. Redigerat 18 December 2009 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 599:- från Game.se Köpte det för 460:- (förbokade). Fast det var på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Castlevania: Symphony of the Night med Microsoft Points, så jag har ingen egen bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Killing floor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Killing floor.Om jag inte tagit fel på rubriken så ska du ta kort på det. Inte bara säga vilket du har köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Killing floor.Om jag inte tagit fel på rubriken så ska du ta kort på det. Inte bara säga vilket du har köpt. Tyvärr köpt det i steam. Använd er fantasi så ser ni den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Print Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Print Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 (redigerat) Print Screen? Känner mig mycket bättre nu när du fick upp en bild av spelet. Senaste spelrelaterade köp.. hmm, måste ha varit world of warcraft: the wrath of the lich king. (Om inte min HP laptop som betalades av skolan är spelrelaterad) Slänger in bilder efter jag kommer hem från uddevalla. Redigerat 21 December 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.