Gäst CrazyCake Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Xbox360: Tummen på den första bilden är ju enorm :P Ser nice ut dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Beställde nyss skate 2 och nytt live, tar bilder när det kommer :L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 Är inte mitt senaste spelköp, och jag laddade inte ner det i steam, jag har fodralet. Ska ta kort på rubbet när jag hittar min mobilsladd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Fyller år idag.Hoppats på New Super Mario Bros Wii. Lägger upp bild i så fall :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) http://upload.snelhest.org/images/100225Spel_001.jpg Redigerat 25 Februari 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Fick Napoleon Total War idag, en dag innan det egentligen borde släppas men kan inte spela pga. av Steam. Tog den med mobilen så kvaliten är inte så bra :P Redigerat 25 Februari 2010 av Jote Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Heavy Rain - 600kr Fallout 3 Game of the Year Edition - 399kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Nvm, fel tråd. Redigerat 1 Mars 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Fick Napoleon Total War idag, en dag innan det egentligen borde släppas men kan inte spela pga. av Steam. Tog den med mobilen så kvaliten är inte så bra :P har nästa total war släppts? nu vet jag vad jag ska lägga mina pengar på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Väntar fortfarande på Napoleon: Total War och Battlefield: Vietnam. Sen på torsdag lär Battlefield: Bad Company 2 dimpa ner i brevlådan. (Battlefield 1942 + båda expansions har jag haft sen innan, men hittade bara expansionerna, så jag köpte det igen när det ändå var hyffsat billigt.) Redigerat 1 Mars 2010 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Heavy Rain - 600kr Fallout 3 Game of the Year Edition - 399kr köpte ochså heavy rain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Alla ni som ska köpa NTW tro mig när jag säger att ni inte kommer att bli besvikna, CAI och BAI är mycket smartare och det finns knappt några bugs, slagen är otroliga, jag brukade köra ETW med högsta inställningarna och nu kör jag NTW med högsta inställningarna och skillnaden är enorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.