Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jo men joråsatt. Sommarreorna är ju igång. ~300 spänn för Lego Rock Band, Rock Band Track Pack 2, Tomb Raider Underworld och Banjo Kazooie. Och 399 för Alan Wake, vilket rätt uppenbart är en Collector's Edition. Nöjd som satan med dagens inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jo men joråsatt. Sommarreorna är ju igång. ~300 spänn för Lego Rock Band, Rock Band Track Pack 2, Tomb Raider Underworld och Banjo Kazooie. Och 399 för Alan Wake, vilket rätt uppenbart är en Collector's Edition. Nöjd som satan med dagens inköp. Ojoj, nu har du att göra ett tag :D Nöjd med Alan Wake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jo men joråsatt. Sommarreorna är ju igång. ~300 spänn för Lego Rock Band, Rock Band Track Pack 2, Tomb Raider Underworld och Banjo Kazooie. Och 399 för Alan Wake, vilket rätt uppenbart är en Collector's Edition. Nöjd som satan med dagens inköp. Ojoj, nu har du att göra ett tag :D Nöjd med Alan Wake? Satt uppe till halv fem med det i natt. Helt sjukt jävla bra, är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Super Mario Galaxy 2! Woohooo!!! Det är ännu bättre än 1:an, alltså världens bästa spel någonsin. Jag har på mig passande tröja också :) Nice t-shirt! :P Hehe, tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Geist till Wii/Gamecube Resten till mitt nya PS2 Slim som kommer med posten i veckan. http://img693.imageshack.us/img693/9261/spelh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Får snart All points bulletin (APB) så postar pic snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 http://i48.tinypic.com/2mcu9l1.jpg Min nya officiella gaming dricka :lol: . Så jävla god.. :) Har ingen bild men köpte senast The Saboteur. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) 18 spänn på game. :D Redigerat 1 Juli 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) 18 spänn på game. :Dwat 18 spänn :S Redigerat 1 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Tänkte köpa Bionic Commando igår för 48 spänn, men nä. Det var det inte värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 300kr på gamestop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Geist till Wii/Gamecube Resten till mitt nya PS2 Slim som kommer med posten i veckan. http://img693.imageshack.us/img693/9261/spelh.jpg Testa Medal of Honor till Ps2 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.