g1zm0 Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 (redigerat) Får ursäkta för det dåliga bildkvalitén, dålig kamera på mobilen^^ Redigerat 5 Februari 2012 av g1zm0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 (redigerat) Vi har lika grafikkort ^_^ XFX 6950 2 Gb va? :) Redigerat 5 Februari 2012 av Olsmeister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Var vänlig och ge fan i att citera stora bilder, oerhört störande. Har nyligen köpt BF3 & MW3, bilder kommer inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Max Payne 3 Special Edition Orkade inte ta kort på allt jag fick med men det var: - Staty av Max Payne, ~25cm hög - Några DLC koder - "Bullet key chain", riktigt häftig faktiskt - 4st "Art Prints" Kommer kanske med kort på det sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 (redigerat) Max Payne 3 Special Edition Orkade inte ta kort på allt jag fick med men det var: - Staty av Max Payne, ~25cm hög- Några DLC koder- "Bullet key chain", riktigt häftig faktiskt- 4st "Art Prints" Kommer kanske med kort på det sedan.är spelet nice?, jag tänkte mig byta lite pengar på affären mot Max Payne 3 ;Doch varsågod nomatic, jag citerade inga bilder. Redigerat 23 Maj 2012 av naabiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 är spelet nice?, jag tänkte mig byta lite pengar på affären mot Max Payne 3 ;DDet är galet bra, multiplayern fungerar faktiskt väldigt, väldigt bra även fast den fick mycket hat när den blev utannonserad. Singleplayern är fantastisk, har dock inte klarat ut det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Det är galet bra, multiplayern fungerar faktiskt väldigt, väldigt bra även fast den fick mycket hat när den blev utannonserad. Singleplayern är fantastisk, har dock inte klarat ut det än.ska vi köra ngn gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 32" Full HD LCD-TV :D för guds skull, 360xbox, vi bor i Norrland båda två och gillar samma spel och har samma tv, är det en LG eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Spelet var i alla fall värt pengarna då det bara kostade 80 kr i gamestop ! Redigerat 2 Juni 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) för guds skull, 360xbox, vi bor i Norrland båda två och gillar samma spel och har samma tv, är det en LG eller?Japp, tror det var 32LD450 eller nått sånt. Dock så tycker jag den inte är så fantastiskt bra.Ljudet är konstigt ibland och motion-blur'n ser ganska konstig ut, t.ex. om man vänder kameran så blir det väldigt suddigt och det ser väldigt onaturligt ut. Funderar faktiskt på att köpa en ny. Redigerat 19 Oktober 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 (redigerat) Japp, tror det var 32LD450 eller nått sånt. Dock så tycker jag den inte är så fantastiskt bra. Ljudet är konstigt ibland och motion-blur'n ser ganska konstig ut, t.ex. om man vänder kameran så blir det väldigt suddigt och det ser väldigt onaturligt ut. Funderar faktiskt på att köpa en ny. min fungerar hur bra som helst men jag köpte min för 3999 kr D; Redigerat 3 Juni 2012 av naabiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.