Hoppa till innehåll

Ssl I Firefox


Gäst caru

Rekommendera inlägg

Jo, nu för 2dagar sen så fick jag äntligen igång Firefox på min dator. Och när jag skulle logga in på deviantart så kom ett meddelande upp (kolla längst ner i det här inlägget). Då tänkte jag såhär, "Det är väl bara så på den här websidan". Men sen när jag skulle logga in på hotmailen så blev det samma sak, men jag kan fortfarande logga in på MSN.

 

Jag har sökt på Google och Youtube, men inget fungerade. Jag har kollat inne på Vektyg > Inställningar > Avancerat > Kryptering och mixtrat men det går inte.

Så nu vänder jag mig till er på fuska.se.

OBS, det funkar i Opera och IE.

 

 

Tack i förväg :lol:

post-77772-1230584100_thumb.jpg

Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, nu för 2dagar sen så fick jag äntligen igång Firefox på min dator. Och när jag skulle logga in på deviantart så kom ett meddelande upp (kolla längst ner i det här inlägget). Då tänkte jag såhär, "Det är väl bara så på den här websidan". Men sen när jag skulle logga in på hotmailen så blev det samma sak, men jag kan fortfarande logga in på MSN.

 

Jag har sökt på Google och Youtube, men inget fungerade. Jag har kollat inne på Vektyg > Inställningar > Avancerat > Kryptering och mixtrat men det går inte.

Så nu vänder jag mig till er på fuska.se.

OBS, det funkar i Opera och IE.

 

 

Tack i förväg :lol:

http://kb.mozillazine.org/Error_loading_any_website

 

Se om detta kan vara till någon hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det är nåt med Javascriptet. För jag gick in på felkonsoll och rensade allt och sen försökte jag logga in på deviantart. Sen gick jag in på felkonsoll igen och där stog det java script:%20SSL eller nåt.

 

edit: nu när jag gjorde det står det this._storage is null

och en sökväg till nsLoginManager.js i Mozilla Firefox mappen.

Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...