laynus Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Sidans mening är att man ska hitta det mesta inom spel och dator värden och så. PS! Jag kodade inte det var timi3! jag ändrade bara lite så½ Redigerat 20 Mars 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Riktigt snyggt ;) Skulle dock byta logga om jag var du. Inte snygg direkt :P Jag kan försöka fixxa något om du vill. Du kan Pma mig eller adda min msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Kan även säga tack för era kommentarer, då jag ligger bakom designen ^^ Bara han ändrat marqueen och även logon och även lite små färger... http://snaffos.se Bevis, roligt att ni gillar den Redigerat 20 Mars 2009 av timi3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Kan även säga tack för era kommentarer, då jag ligger bakom designen ^^ Bara han ändrat marqueen och även logon och även lite små färger... http://snaffos.se Bevis, roligt att ni gillar den Vad jag ska säga är att din kodare har gjort det men jag har faktiskt byt ut alla bilder!Och jag håller på öka bredden nu så det blir 3 små boxar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Sidan uppdaterade till den första! betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Loggan är skit, liten design etc. Designen är tråkig. "Välkommen! Välkommen till coczo.se nya sida okej nu ljuger jag för den här är gammal! Så men välkommen tillbaka då. Vi Kommer söka mera personal så fall du är intresserad kontakta mig på msn som är [email protected] Senaste nytt! Coczo.se ägare är behov av en kodare och han är ganska inaktiv nu pgr av datorförbud! " Är du seriös eller vad? Om jag gick in på en liknande sida där det stog samma sak skulle jag inte ens tveka att tro att den var oseriös.. Datorförbud? Låter som om någon 10åring har gjort sidan, och "Välkommen till coczo.se nya sida okej nu ljuger jag för den här är gammal!" Roligt? Nej, inte ett dugg, ger också ett väldigt oseriöst intryck av sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 vad ska jag förbättra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 vad ska jag förbättra då? Menyn ser ok ut, annars föreslår jag att du gör om hela sidan. Ändra den där texten till nåt mer seriöst också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Okej!^^ Coczo.se är nere till kl:19:15 i kväll och öppnar med ny banner och bättre innehåll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Den nya banner vart inte så snygg =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 ne vi har inte fått in den än jag jobbar på logo typen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 En enkel sak att fixa skulle vara att sätta margin-top till ca 40pixlar på <div id="container">. Det skulle bli lite snyggare då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.