cloudwoud Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 HEJSAN! Har lite problem med mitt counter strike 1.6 Jag har köpt en ny bärbar dator som lätt pallar cs så de e inte de men när man ska gå in på en server så laddar den i kanske 2 sec eller nått sedan så stannar det alltid på establishing network connection to server och jag har googlat men har ännu inte hittat problemet så kom med någon vettigt förslag :) Ps har windows vista 32 bit tror inte att de e problemet men kanske
shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Skrivet 31 December 2008 Vad har du för graffekort och det i din bärbar? Ta och installera om spelet.
cloudwoud Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Vad har du för graffekort och det i din bärbar? Ta och installera om spelet. graffikort nvidia 9600 Jag har testat att installera om spelet också Plus att jag har testat att inaktiverat både virus och brandväggen men de funkar inte heller Redigerat 1 Januari 2009 av antee
Ceto Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 Jag tror jag vet problemet om du använder router så är det problemet för cs tror att du använder lan ( Routern ) alltså måste du göra följande : portforwarding ha på brandväggen har inget med det att göra desamma med virus programmet du måste helt enkelt öppna portarna till cs så att det går en liten fråga när du refreshar internet listan i cs kommer det upp många servrar eller lite servrar?
cloudwoud Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Jag tror jag vet problemet om du använder router så är det problemet för cs tror att du använder lan ( Routern ) alltså måste du göra följande : portforwarding ha på brandväggen har inget med det att göra desamma med virus programmet du måste helt enkelt öppna portarna till cs så att det går en liten fråga när du refreshar internet listan i cs kommer det upp många servrar eller lite servrar? de kommer många serverar när ja refreshar
Gäst jagekung Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Jag tror jag vet problemet om du använder router så är det problemet för cs tror att du använder lan ( Routern ) alltså måste du göra följande : portforwarding ha på brandväggen har inget med det att göra desamma med virus programmet du måste helt enkelt öppna portarna till cs så att det går en liten fråga när du refreshar internet listan i cs kommer det upp många servrar eller lite servrar? de kommer många serverar när ja refreshar Konstigt för när man inte har öppnat några portar till cs så brukar man typ inte hitta några servrar alls
Rekommendera inlägg