Hoppa till innehåll

Magsjukan


w4nkarN

Rekommendera inlägg

Härligt, det är ju denna slags tråd som fuska.se behöver. :_

 

Iaf så har jag haft magsjuka. Brukar nästan få det varje vinter, i år har jag klarat mig.

Men magsjuka är inte så irriterande för mig direkt, för att varje gång jag får magsjuka då spyr jag bara en endaste gång sen är det slut. Jag blir inte som de flesta att man spyr flera gånger varje timme, en gång sedan är jag på förfriskningsvägen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag hade det spydde jag en gång, då jag fick det och sen colan. Tror jag spydde lite på morgonen oxå, för den första spyan var mitt i natten. Men iallfall, sen sket jag bara :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

När jag hade det spydde jag en gång, då jag fick det och sen colan. Tror jag spydde lite på morgonen oxå, för den första spyan var mitt i natten. Men iallfall, sen sket jag bara :P

 

tack det känns väldit bra att veta det nu xD

 

OnT: hade det förra året, f så j*vla skön känsla efter att spy :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så fick jag en väldigt spännande magsjuka dan efter julafton förra året. Jag vaknade mitt i natten och drog världens jeffla kaskad i sängen, så det vart till att väcka morsan och gnälla och snyfta lite och be henne göra rent sängen. Sedan så spenderade jag resten av natten på badrumsgolvet. Vaknade typ en gång i timmen och spydde och spydde om och om igen, till slut så gjorde det så j*vla ont så jag ville bara ta livet av sig själv.

 

Spännande, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...