Raptomex Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Härligt, det är ju denna slags tråd som fuska.se behöver. :_ Iaf så har jag haft magsjuka. Brukar nästan få det varje vinter, i år har jag klarat mig. Men magsjuka är inte så irriterande för mig direkt, för att varje gång jag får magsjuka då spyr jag bara en endaste gång sen är det slut. Jag blir inte som de flesta att man spyr flera gånger varje timme, en gång sedan är jag på förfriskningsvägen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När jag hade det spydde jag en gång, då jag fick det och sen colan. Tror jag spydde lite på morgonen oxå, för den första spyan var mitt i natten. Men iallfall, sen sket jag bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När jag hade det spydde jag en gång, då jag fick det och sen colan. Tror jag spydde lite på morgonen oxå, för den första spyan var mitt i natten. Men iallfall, sen sket jag bara :P tack det känns väldit bra att veta det nu xD OnT: hade det förra året, f så j*vla skön känsla efter att spy :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 haha. Hejhejhej, håller med lite. Man mår mycket bättre efter man har spytt.. Jag dricker 2 glas cola, spyr ut svart gojja, dricker 2 glas cola, spyr ut svart gojja.. Osv osv,,, ps: Är helt j*vla väck atm, (feber) _:_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Drick massa vatten istället. Finns inget värre än att spy ut coca-cola, känns som en stor kletig klump när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Drick massa vatten istället. Finns inget GODARE! än att spy ut coca-cola, känns som en stor kletig klump när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Hade magsjuka senast för två år sedan. Minns att jag var uppe klockan 2.00 på morgonen, för att kräkas. Spyan smakade Oboy, och samma dag spydde jag 4 gånger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Hade magsjuka senast för två år sedan. Minns att jag var uppe klockan 2.00 på morgonen, för att kräkas. Spyan smakade Oboy, och samma dag spydde jag 4 gånger till.De kan inte ha varit härligt :o Redigerat 1 Januari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Min farsa hade det i en vecka. Kunde inte va med han på Julafton... -.-. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Själv så fick jag en väldigt spännande magsjuka dan efter julafton förra året. Jag vaknade mitt i natten och drog världens jeffla kaskad i sängen, så det vart till att väcka morsan och gnälla och snyfta lite och be henne göra rent sängen. Sedan så spenderade jag resten av natten på badrumsgolvet. Vaknade typ en gång i timmen och spydde och spydde om och om igen, till slut så gjorde det så j*vla ont så jag ville bara ta livet av sig själv. Spännande, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.