asabrasa Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 ok här kommer mina betyg på falout 3 grafiken 9/10. som med alla nya spel är grafiken väldigt bra. gameplay 5/10. jag tycker det licknar oblivion på ett värdelöst sätt fanns för mycket buggar och skit. musiken 7/10. bryr mig inte så hårt om musiken/ljudeffekterna men dem var helt ok. kontroller 8/10. sköna kontroller behöver jag säga mer. början 10/10. har aldrig sett en sån här början förut så den var extrem bra. riktigt orginel. slutet 2/10. wtf man kan ju inte spela vidare och slutet var väldigt dåligt. så jag ger falout 3 till x-box 360 5/10. blev extremt besviken på att man inte kunnde spela vidare efter att man klarat spelet som i oblivion. jag fick äntligen perken jag ville ha och då var spelet slut. så fuck slutet på falout 3. spela istället oblivon till x-box 360. eller champions return to arms på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 ok här kommer mina betyg på falout 3 grafiken 9/10. som med alla nya spel är grafiken väldigt bra. gameplay 5/10. jag tycker det licknar oblivion på ett värdelöst sätt fanns för mycket buggar och skit. musiken 7/10. bryr mig inte så hårt om musiken/ljudeffekterna men dem var helt ok. kontroller 8/10. sköna kontroller behöver jag säga mer. början 10/10. har aldrig sett en sån här början förut så den var extrem bra. riktigt orginel. slutet 2/10. wtf man kan ju inte spela vidare och slutet var väldigt dåligt. så jag ger falout 3 till x-box 360 5/10. blev extremt besviken på att man inte kunnde spela vidare efter att man klarat spelet som i oblivion. jag fick äntligen perken jag ville ha och då var spelet slut. så fuck slutet på falout 3. spela istället oblivon till x-box 360. eller champions return to arms på ps2. Du kan använda spoiler-tag...btw, Fallout 3 ser rätt bra ut och du stavar ganska dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 ok här kommer mina betyg på falout 3 grafiken 9/10. som med alla nya spel är grafiken väldigt bra. gameplay 5/10. jag tycker det licknar oblivion på ett värdelöst sätt fanns för mycket buggar och skit. musiken 7/10. bryr mig inte så hårt om musiken/ljudeffekterna men dem var helt ok. kontroller 8/10. sköna kontroller behöver jag säga mer. början 10/10. har aldrig sett en sån här början förut så den var extrem bra. riktigt orginel. slutet 2/10. wtf man kan ju inte spela vidare och slutet var väldigt dåligt. så jag ger falout 3 till x-box 360 5/10. blev extremt besviken på att man inte kunnde spela vidare efter att man klarat spelet som i oblivion. jag fick äntligen perken jag ville ha och då var spelet slut. så fuck slutet på falout 3. spela istället oblivon till x-box 360. eller champions return to arms på ps2. Mycket buggar och skit? Nämn en bugg, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Grafik: 8/10 Spelet ser bäst ut på dator och jag har de till 360. Helt okej grafik. Gameplay: 9/10 Nästan perfekt. Jag hittar inte många "buggar och skit" som du kallar det. V.A.T.S är skit cool. Musiken: 9/10 Förtjänar mycket bättre än 7/10. Jag tycker att den klassiska musiken passar riktigt bra. Speciellt när man lyssnar på en klassisk krigs sång medans man vandrar igenom wasteland Kontroller: 9/10 På 360 funkar dom jätte bra. Jag vet att det är mycket lättare att sikta på dator men det är ändå bra. Början: 10/10 Håller fullständigt med på början. Riktigt smart. Slutet: 1/10 f*n vad jag vart arg när jag varvade de! Jag varvade det för typ 2 timmar sen och jag är fortfarande pissed off som f*n. Jag ville så j*vla gärna fortsätta att spela! Jag var bara level 12 och hade bara gjort huvuduppdragen och inte hunnit testat något annat! Och min senaste sparning före sista stället var för 3 timmar sen. Jag ger spelet 9/10. Även om slutet suger som f*n så är själva spelet otroligt bra och kul. Jag ska köpa ett eget 360 snart och då ska jag göra alla uppdrag och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Grafik: 8/10 Spelet ser bäst ut på dator och jag har de till 360. Helt okej grafik. Gameplay: 9/10 Nästan perfekt. Jag hittar inte många "buggar och skit" som du kallar det. V.A.T.S är skit cool. Musiken: 9/10 Förtjänar mycket bättre än 7/10. Jag tycker att den klassiska musiken passar riktigt bra. Speciellt när man lyssnar på en klassisk krigs sång medans man vandrar igenom wasteland Kontroller: 9/10 På 360 funkar dom jätte bra. Jag vet att det är mycket lättare att sikta på dator men det är ändå bra. Början: 10/10 Håller fullständigt med på början. Riktigt smart. Slutet: 1/10 f*n vad jag vart arg när jag varvade de! Jag varvade det för typ 2 timmar sen och jag är fortfarande pissed off som f*n. Jag ville så j*vla gärna fortsätta att spela! Jag var bara level 12 och hade bara gjort huvuduppdragen och inte hunnit testat något annat! Och min senaste sparning före sista stället var för 3 timmar sen. Jag ger spelet 9/10. Även om slutet suger som f*n så är själva spelet otroligt bra och kul. Jag ska köpa ett eget 360 snart och då ska jag göra alla uppdrag och sånt. Om du varvat det på 2 timmar har du spelat det HELT fel... Tog 100 speltimmar för mig att varva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Grafik: 8/10 Spelet ser bäst ut på dator och jag har de till 360. Helt okej grafik. Gameplay: 9/10 Nästan perfekt. Jag hittar inte många "buggar och skit" som du kallar det. V.A.T.S är skit cool. Musiken: 9/10 Förtjänar mycket bättre än 7/10. Jag tycker att den klassiska musiken passar riktigt bra. Speciellt när man lyssnar på en klassisk krigs sång medans man vandrar igenom wasteland Kontroller: 9/10 På 360 funkar dom jätte bra. Jag vet att det är mycket lättare att sikta på dator men det är ändå bra. Början: 10/10 Håller fullständigt med på början. Riktigt smart. Slutet: 1/10 f*n vad jag vart arg när jag varvade de! Jag varvade det för typ 2 timmar sen och jag är fortfarande pissed off som f*n. Jag ville så j*vla gärna fortsätta att spela! Jag var bara level 12 och hade bara gjort huvuduppdragen och inte hunnit testat något annat! Och min senaste sparning före sista stället var för 3 timmar sen. Jag ger spelet 9/10. Även om slutet suger som f*n så är själva spelet otroligt bra och kul. Jag ska köpa ett eget 360 snart och då ska jag göra alla uppdrag och sånt. Om du varvat det på 2 timmar har du spelat det HELT fel... Tog 100 speltimmar för mig att varva det. Nä, han hade varvat det 2 timmar innan han skrev inlägget. Han skrev inget om hur lång tid det tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Årets spel, no doubt. Fick 1000/1000 på det igår, efter ca 120 speltimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Grafik: 7/10 Det är bäst grafik på PC men har testat på xbox 360 det var så där. Gameplay: 9/10 "Nästan perfekt. Jag hittar inte många "buggar och skit" som du kallar det. V.A.T.S är skit cool." Exakt samma sak som jag tänkte ;) Musiken: 8/10 Det var sådär men klassiska musiken ägde hårt. Kontroller: 9/10 På 360 funkar dom skit bra. På Datan är det lättare att sikta men spelar med kontroller ( X360 ). Början: 10/10 Håller med NintendoGuy aldrig sett en sån början :) Slutet: 0/10 Vet inte har inte kommit ditt :D Jag ger spelet 10/10. Även om jag inte har kört klart det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.