LuddE Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har funderat på att köpa R:racing victory, är det bra??har ni nåt annat förslag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det är nog bra. Det är väl en tvåa av Racing Evoluzione, eller hur? Jag har det spelet men jag tycker inte det är så värst bra fast därimot R:Racing victory har fått bra kritik. Det låter roligt iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Rally Racing ChamionChip har en kompis och den är bra men om den heter så kommer jag inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 okej,tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 köp burnout 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Är det ett tecknat eller vanlig grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 köp burnout 2! Finns det tilll gc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 R:racing victory är nästan som gran turismo! Burnout 2 börjar kännas så gammalt för snart kommer ju 3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag tycker Kirbys air ride! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 men ett racing spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 man kirbys air ride är väl ett racingspel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag hörde att burnout 3 inte skulle komma till kuben! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg