Lynott Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Man är borta från forumet i 5 månader och helt plötsligt vet ingen vem jag är :( Citera
prophet Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Du får min röst Husko. Tack :) Du får min också!Men ingen röstar på mig :( Kom tillbaka om sju år. :P Citera
Gäst Member Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Ger till Vixxec en gång. Alla ska bli årets FuskMedlemmar. =) Citera
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 jag tar wAcko, han har hjälpt mig och andra väldigt mycket i Dator-forumet Citera
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Du får min röst Husko. Tack :) Du får min också! Men ingen röstar på mig :( Kom tillbaka om sju år. :P Varför då? De flesta av oss här på forumet har ingen respekt till folk som fortfarande sover med nattlampa. Citera
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 vote hejhejhej ftwDu får min röst. Citera
ColdIce Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 hmm tror nog OneDream bannad men fortfarande bland oss :(Intech? Hahaha, han är inte kvar bland oss. :( Vet någon varför han blev bannad? :( Citera
eeewwhh Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 hmm tror nog OneDream bannad men fortfarande bland oss :( Intech? Hahaha, han är inte kvar bland oss. :( Vet någon varför han blev bannad? :( För att han spammade Almänt forumet. Citera
TiredRacoon Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Du får min röst Husko. Tack :) Du får min också! Men ingen röstar på mig :( Kom tillbaka om sju år. :P Varför då? De flesta av oss här på forumet har ingen respekt till folk som fortfarande sover med nattlampa. Jag sover inte med nattlampa! OnTopic: Som jag redan har sagt Husko. Årets fuskamedlem är någon som faktiskt bidrar till forumet (Med något annat än gnäll och dålig stavning). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.