Lynott Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Man är borta från forumet i 5 månader och helt plötsligt vet ingen vem jag är :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Du får min röst Husko. Tack :) Du får min också!Men ingen röstar på mig :( Kom tillbaka om sju år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 vote hejhejhej ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Ger till Vixxec en gång. Alla ska bli årets FuskMedlemmar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Sidney.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 jag tar wAcko, han har hjälpt mig och andra väldigt mycket i Dator-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Du får min röst Husko. Tack :) Du får min också! Men ingen röstar på mig :( Kom tillbaka om sju år. :P Varför då? De flesta av oss här på forumet har ingen respekt till folk som fortfarande sover med nattlampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 vote hejhejhej ftwDu får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 hmm tror nog OneDream bannad men fortfarande bland oss :(Intech? Hahaha, han är inte kvar bland oss. :( Vet någon varför han blev bannad? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 hmm tror nog OneDream bannad men fortfarande bland oss :( Intech? Hahaha, han är inte kvar bland oss. :( Vet någon varför han blev bannad? :( För att han spammade Almänt forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Ingen ha tagit mig :( Du får min röst Husko. Tack :) Du får min också! Men ingen röstar på mig :( Kom tillbaka om sju år. :P Varför då? De flesta av oss här på forumet har ingen respekt till folk som fortfarande sover med nattlampa. Jag sover inte med nattlampa! OnTopic: Som jag redan har sagt Husko. Årets fuskamedlem är någon som faktiskt bidrar till forumet (Med något annat än gnäll och dålig stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.