Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Har drömt att jag hade en typ 20 meter lång varav 2 dm i diameter fet hårig mask som kom in genom mitt fönster o skulle käka mig, sen vaknade jag av att katten strök sig mot huvudet fatta vad lättad jag blev.

Skrivet

Av någon anledning så är jag alltid medveten om att jag drömmer, så jag går bara runt o tycker allt som händer är korkat

Det hände mig när jag var yngre, men inte längre.
Gäst hejhejhej
Skrivet

drömmer bara porriga saker ;| fast ibland har jag mardrömmar oxå :cry:

Skrivet

Jag drömde en gång att det kom in 4 rosa elefanter på våran uppfart, och dom var lika ''små'' som bussar, men så var det en liten elefant jag blev kompis med!

Jag var 10 år när jag drömde den xD

Bara snälla drömmar..

Skrivet

en va min lyckade drömmar va när jag drömmde om min svenska lärare Raww :) hon och ngr andra tjejer gick runt utan trosor och va rakade olika o0 :) sen så drömmde jag om en tjej som jag hadde varit med dagen innan och att jag tog på hennes lår... och det roliga va att jag vaknade av att min katt väste för jag hadde klämt den på ryggen med min högra hand. XD :D

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...