fishmaster Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Av någon anledning så är jag alltid medveten om att jag drömmer, så jag går bara runt o tycker allt som händer är korkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) lol, när jag hade sex med en het tjej. Redigerat 3 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 lol, när jag hade sex med en het tjej.Dina brukar brukar oftast bestå av heta pojkar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 lol, när jag hade sex med en het tjej.Dina brukar brukar oftast bestå av heta pojkar eller? rofl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Har drömt att jag hade en typ 20 meter lång varav 2 dm i diameter fet hårig mask som kom in genom mitt fönster o skulle käka mig, sen vaknade jag av att katten strök sig mot huvudet fatta vad lättad jag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag hade feber ch öron infektion då jag blev miljoner och sålde min infektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Av någon anledning så är jag alltid medveten om att jag drömmer, så jag går bara runt o tycker allt som händer är korkatOMG en natural lucid dreamer!!!! Jag är så avundsjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Av någon anledning så är jag alltid medveten om att jag drömmer, så jag går bara runt o tycker allt som händer är korkatDet hände mig när jag var yngre, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 drömmer bara porriga saker ;| fast ibland har jag mardrömmar oxå :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag drömde en gång att det kom in 4 rosa elefanter på våran uppfart, och dom var lika ''små'' som bussar, men så var det en liten elefant jag blev kompis med! Jag var 10 år när jag drömde den xD Bara snälla drömmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 en va min lyckade drömmar va när jag drömmde om min svenska lärare Raww :) hon och ngr andra tjejer gick runt utan trosor och va rakade olika o0 :) sen så drömmde jag om en tjej som jag hadde varit med dagen innan och att jag tog på hennes lår... och det roliga va att jag vaknade av att min katt väste för jag hadde klämt den på ryggen med min högra hand. XD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag har drömt två gånger att Jorden ska gå under och att alla människor ska gömma sig i en statoilmack ;: Men det var ganska längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.