Adriano Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Gud va dålig du är Du är inte ens i Närheten av En Simpsons Imitationer Du har bara Lagt till Ljud Till dom så det ska låta som om du Imiterar dom Fast Prins John Var du bra på men resten har du bara Fejkat ihop och lagt till ljud :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Näe alla va ju jättebra! DU ÄGER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Gud va dålig du är Du är inte ens i Närheten av En Simpsons Imitationer Du har bara Lagt till Ljud Till dom så det ska låta som om du Imiterar dom Fast Prins John Var du bra på men resten har du bara Fejkat ihop och lagt till ljud :P intressant svar.. vet inte riktigt vad jag ska skiva tillbaka! du menar alltså att jag bla skulle ha tagit ozzy ljud och sen suttit och försöka matcha in så hans prat och min mun rörde sig exakt samtidigt? absolut att det skulle kunna vara så.. men varför skulle jag vilja göra det? :) måste säga att det är väldigt intressant vad vissa skriver.. tex så är simpsons rösterna jag har, min version av dom!.. det är rätt tattigt inspelat! men dom flesta tycker att det är väldigt likt, men det finns dom som inte alls tycker att det är likt.. sånt tycker jag är mycket intressant.. liksom vad lyssar folk efter egentligen..? hehe.. ... kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Gud va dålig du är Du är inte ens i Närheten av En Simpsons Imitationer Du har bara Lagt till Ljud Till dom så det ska låta som om du Imiterar dom Fast Prins John Var du bra på men resten har du bara Fejkat ihop och lagt till ljud :P intressant svar.. vet inte riktigt vad jag ska skiva tillbaka! du menar alltså att jag bla skulle ha tagit ozzy ljud och sen suttit och försöka matcha in så hans prat och min mun rörde sig exakt samtidigt? absolut att det skulle kunna vara så.. men varför skulle jag vilja göra det? :) måste säga att det är väldigt intressant vad vissa skriver.. tex så är simpsons rösterna jag har, min version av dom!.. det är rätt tattigt inspelat! men dom flesta tycker att det är väldigt likt, men det finns dom som inte alls tycker att det är likt.. sånt tycker jag är mycket intressant.. liksom vad lyssar folk efter egentligen..? hehe.. ... kul ;) lyssna inte på Adriano!Du äger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Age of Empires var ju halv bra, iaf det där välja byggar-ljudet (vad det nu heter :P ) Men wtf MasterOfPetterz (2 days ago) Well I´m gay so... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Age of Empires var ju halv bra, iaf det där välja byggar-ljudet (vad det nu heter :P ) Men wtf MasterOfPetterz (2 days ago) Well I´m gay so... hehe.. tro inte allt du läser ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Haha, sportkommentatorn var bra. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 haha prins john och simpsons var ju helt klart bäst. Jag skulle vilja höra dig imitera kalle anka :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Prins John, sportkommentatorn och aoe var bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 ingen anledning att anmäla efetersom det inte är nått regelbrott i tråden :huh: mr. burns va as bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Mr. Burns, Barney, Sportkomentatorn och Prins John var verkligen sjukt bra. Om du övar upp det ännu mer skulle du möjligen ha chans i någon talangtävling som någon här i tråden sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.