MrTast Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Ställ upp i den amerikanska versionen av programmet och du kommer vinna skiten! ;) Citera
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Ställ upp i den amerikanska versionen av programmet och du kommer vinna skiten! ;)Haha idd ;) Där lär dem känna igen dig :P Citera
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Kom han inte vidare? :(Nej :( Bert den jävlen är ju dum i huvudet. Redigerat 10 April 2009 av Nittionio Citera
Poesi Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo. Citera
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo.Jo jag vet, men han är en sån j*vla surkärring.. Citera
MrTast Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo.Nej aldrig att det hade gått bättre med Prince John. Ozzy ska det självklart vara och han förtjänar inte 2/3 utan det ska vara 4/3... Citera
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo.Nej aldrig att det hade gått bättre med Prince John. Ozzy ska det självklart vara och han förtjänar inte 2/3 utan det ska vara 4/3... Idd.. Är ledsen MasterOfPette! :( Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 Sjukt awesome, såg dig på reprisen nyss. Så j*vla surt att du inte gick vidare D: Men, den "Sharon..?" var askul och hela framträdandet var sjukt grymt. Syrran knäckte sig vid De e Robin Hood jag vill haaaaaaaaaeeä! :'D Citera
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 Sjukt awesome, såg dig på reprisen nyss. Så j*vla surt att du inte gick vidare D: Men, den "Sharon..?" var askul och hela framträdandet var sjukt grymt. Syrran knäckte sig vid De e Robin Hood jag vill haaaaaaaaaeeä! :'D Såg dig också nu! Inte dåligt! Dem borde ha gett dig full pott! :/ Citera
MasterOfPette Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Skrivet 12 April 2009 hej allihopa.. verkligen stort tack för att ni gillar det jag gör.. uppskattar det otroligt mycket.. :) fler klipp kommer.. håll ut!! /Petter Citera
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 Hej Petter! Är ledsen att du förlora ;/ Du var riktigt bra, och tyckte inte dem var lite väl hårda. Du stekte med andra ord :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.