Hoppa till innehåll

Jag Härmar Prins John Ifrån Tecknade Robin Hood, Plus Lite Andra Imitationer :p


MasterOfPette
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså, man kunde ju bara höra publiken, du skulle bli MYCKET omtyckt i tv och vara publikdragare. Men nu är det ju så att Bert, Perrelli och den andra bögen inte förstår vad vi normala människor tycker om. Jovisst, bröst implantat, fetthakor och bögscener kan väl vara kul, men inte imitationer. Nehe, då ska perrelli sitta och tryck grön knapp för varenda 9 - åring som sjunger Spice Girls eller liknande.

 

Jag tror inte sverige har fattat att om man nu ska vara bra/känd på nåt, då ska det verkligen vara bra på det. Tex Carolina Gynning behöver bara byta storlek på skorna så blir väl Aftonbladet eller Expressen hyperaktiva och skriver 5 sidor bara om detta fenomen som har skakat sverige.

 

Nejmen herregud, sverige har sjunkigt sjukt lågt. De vet ju f*n inte ens vad talang är? Det är SJUKT skamligt.

 

Förlåt nu för grammatikfel och felstavningar, (om det finns några) skrev lite hastigt ..

Redigerat av Raeven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför sitter ens Perelli i juryn? Hon är totalt värdelös

 

OnT: Förstår verkligen inte varför de inte skickade dig vidare ;s. De skickade vidare en kille på 9 år som cyklade runt i cirklar på en enhjuling medan han jonglerade men inte dig?!?! Fy f*n asså. Dom vet f*n inte vad underhållning är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej mina vänner (och ovänner för dom som gillar det bättre)...

 

nu sitter jag och planerar det ultimata Petter-klippet.. jag ska på ren svenska söka f*n överallt på internet efter röster av olika slag som jag kan imitera hyfsat... så får vi se hur många det blir.. jag kommer säkert tröttna efter ett tag..haha, men ska göra ett litet försök då det tar så rätt lång tid att göra!

det som är svårt är att veta vad jag ska imitera, så därför frågar jag er om lite tips.. har ni några röster ni tror jag skulle kunna göra eller så! vore kul att höra.. och/eller om ni har några önskemål! gärna fler spel än age of empires =)

 

så.. kom med tips!! nu ska vi underhållas!!

 

your friend/Petter

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

okej mina vänner (och ovänner för dom som gillar det bättre)...

 

nu sitter jag och planerar det ultimata Petter-klippet.. jag ska på ren svenska söka f*n överallt på internet efter röster av olika slag som jag kan imitera hyfsat... så får vi se hur många det blir.. jag kommer säkert tröttna efter ett tag..haha, men ska göra ett litet försök då det tar så rätt lång tid att göra!

det som är svårt är att veta vad jag ska imitera, så därför frågar jag er om lite tips.. har ni några röster ni tror jag skulle kunna göra eller så! vore kul att höra.. och/eller om ni har några önskemål! gärna fler spel än age of empires =)

 

så.. kom med tips!! nu ska vi underhållas!!

 

your friend/Petter

Warcraft 2 eller 3 är ju bra spel att imitera... du kan ju pröva Tony richardsson också... och kanske....nån mer ;:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...