MrTast Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Ställ upp i den amerikanska versionen av programmet och du kommer vinna skiten! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Ställ upp i den amerikanska versionen av programmet och du kommer vinna skiten! ;)Haha idd ;) Där lär dem känna igen dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Kom han inte vidare? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Kom han inte vidare? :(Nej :( Bert den jävlen är ju dum i huvudet. Redigerat 10 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo.Jo jag vet, men han är en sån j*vla surkärring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo.Nej aldrig att det hade gått bättre med Prince John. Ozzy ska det självklart vara och han förtjänar inte 2/3 utan det ska vara 4/3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Nej, han fick 1/3. Jag tycker att du kulle ha kört mer på Prins John, det skulle de ha gillat bättre. Men du förtjänade åtminstone 2/3, dåligt av juryn imo.Nej aldrig att det hade gått bättre med Prince John. Ozzy ska det självklart vara och han förtjänar inte 2/3 utan det ska vara 4/3... Idd.. Är ledsen MasterOfPette! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Sjukt awesome, såg dig på reprisen nyss. Så j*vla surt att du inte gick vidare D: Men, den "Sharon..?" var askul och hela framträdandet var sjukt grymt. Syrran knäckte sig vid De e Robin Hood jag vill haaaaaaaaaeeä! :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Sjukt awesome, såg dig på reprisen nyss. Så j*vla surt att du inte gick vidare D: Men, den "Sharon..?" var askul och hela framträdandet var sjukt grymt. Syrran knäckte sig vid De e Robin Hood jag vill haaaaaaaaaeeä! :'D Såg dig också nu! Inte dåligt! Dem borde ha gett dig full pott! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 hej allihopa.. verkligen stort tack för att ni gillar det jag gör.. uppskattar det otroligt mycket.. :) fler klipp kommer.. håll ut!! /Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Hej Petter! Är ledsen att du förlora ;/ Du var riktigt bra, och tyckte inte dem var lite väl hårda. Du stekte med andra ord :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.