Hoppa till innehåll

Mobbning I Grundskolan.


Gäst ihabba123
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det spelar ju för f*n ingen roll om man byter frisyr om det är det man blir mobbad för. Det är inte själva frisyren som är problemet.

Jag har blivit mobbad för sånna saker, och det är sant att dom hittar nya "Defekter" på en hela tiden, men är det en enstaka som håller på hela tiden, så kan det funka.

Det var en kille som letade fel på mig hela tiden förut, en gång var det tillexempel min kedja han kommenterade.(Kedjan från plånboken som jag har) Och då så svarade jag nåt spydigt tbax, och då sa han inget mer den dagen. Näst dag så kallade han mig kuksugara rätt upp i ansiktet, och då slog jag ner honom. Nu kan ni definiera "Slog ner honom" hur ni vill, men jag slog honom i ansiktet fyra gånger tills han låg ner och blev ödmjukare. Sen dess har han inte sagt ett ord till mig. Det funkar bra faktiskt.

 

Detta är bevisar det jag påstått i tråden; sluta vara en fjolla så löser sig problemet.

Man har rätt till att vara så som man själv vill vara utan att det ska vara en orsak till att bli mobbad.

 

Säg det till verkligheten.

 

Det är tack vare personer som dig och Amo som mobbning finns, om man skulle sluta tänka på det sättet så skulle mobbning försvinna.

 

Och kom inte med nåt "tror du att det hjälper ifall några gör det? Det kommer ändå finnas massor som inte gör det" för om några tar initiativ så brukar andra tänka till och hänga på.

 

Så eftersom att jag och fality är dom enda som har ögon stora nog att se på den trista värld vi lever i så är det vårat fel? Så med andra ord är krig, fattigdom och rasism också vårat fel? Jag menar, jag har samma åsikter om det som jag har om detta.

 

Monica, du bör nog inte vända dig till en spel-sida om din dotters gymnasieval, det finns kuratorer på skolan som är experter på sånt, ask them imo.

 

Edit: Läste igenom vad jag har skrivit och vad andra har skrivit- jag håller mig fast vid det jag sa att man måste vara på ett visst sätt för att få "vara med", med det så menar jag att jag inte skulle vilja vara med något om dom är otrevliga, dålig humor och såg ut som ett troll som hade levt i en källare i 24 år. Jag väljer dom jag ska vara med och tro mig, bara för det så gör det mig inte till en mobbare som ni med sådana fina ord beskriver mig. Nej, jag är exakt som ni, jag väljer dom jag ska vara med efter vad jag tycker om dom, inte över hur mycket r3sp3kT dom har av andra. Nuff said.

Redigerat av Amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Detta är bevisar det jag påstått i tråden; sluta vara en fjolla så löser sig problemet.

I ett modernt samhälle som vårat ska inte jungelns och vildmarkens lagar om att starkast vinner gälla, i ett modernt samhälle som vårat ska man få vara hur man vill utan att få skit för det. Varför ska man ändra på sig själv för att andra trakasserar en? Sådant passar inte in 2009.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är bevisar det jag påstått i tråden; sluta vara en fjolla så löser sig problemet.

I ett modernt samhälle som vårat ska inte jungelns och vildmarkens lagar om att starkast vinner gälla, i ett modernt samhälle som vårat ska man få vara hur man vill utan att få skit för det. Varför ska man ändra på sig själv för att andra trakasserar en? Sådant passar inte in 2009.

 

För att det är så världen är och har alltid varit? "Äta eller ätas".

Livet är långt i från rättvist (den som påstår annat har inte levt tillräckligt länge eller är alldeles för naiv för att inse det).

Det kommer väl alltid finnas förföljelse & trakasserier, eller har jag helt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att det är så världen är och har alltid varit? "Äta eller ätas".

Livet är långt i från rättvist (den som påstår annat har inte levt tillräckligt länge eller är alldeles för naiv för att inse det).

Det kommer väl alltid finnas förföljelse & trakasserier, eller har jag helt fel?

Det år så det har varit, ja! Men det är inte så det är eller ska vara i vårat civiliserade samhälle. Man ska inte få skit för att man är den man är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är bevisar det jag påstått i tråden; sluta vara en fjolla så löser sig problemet.

I ett modernt samhälle som vårat ska inte jungelns och vildmarkens lagar om att starkast vinner gälla, i ett modernt samhälle som vårat ska man få vara hur man vill utan att få skit för det. Varför ska man ändra på sig själv för att andra trakasserar en? Sådant passar inte in 2009.

 

För att det är så världen är och har alltid varit? "Äta eller ätas".

Livet är långt i från rättvist (den som påstår annat har inte levt tillräckligt länge eller är alldeles för naiv för att inse det).

Det kommer väl alltid finnas förföljelse & trakasserier, eller har jag helt fel?

 

Alla är inte kycklingar som backar undar, finns folk med heder i sig genom att stå still på deras plats dem har tagit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är bevisar det jag påstått i tråden; sluta vara en fjolla så löser sig problemet.

I ett modernt samhälle som vårat ska inte jungelns och vildmarkens lagar om att starkast vinner gälla, i ett modernt samhälle som vårat ska man få vara hur man vill utan att få skit för det. Varför ska man ändra på sig själv för att andra trakasserar en? Sådant passar inte in 2009.

För att det är så världen är och har alltid varit? "Äta eller ätas".

Livet är långt i från rättvist (den som påstår annat har inte levt tillräckligt länge eller är alldeles för naiv för att inse det).

Det kommer väl alltid finnas förföljelse & trakasserier, eller har jag helt fel?

 

Alla är inte kycklingar som backar undar, finns folk med heder i sig genom att stå still på deras plats dem har tagit.

 

Nu har jag inte en blekaste aning vad du menade med detta? Heder? Stå still på platsen dem har tagit? Vilken plats?

Skulle uppskattas om du inte talade i tungor.

 

OnT: Visa lite stake : >

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag inte en blekaste aning vad du menade med detta? Heder? Stå still på platsen dem har tagit? Vilken plats?

Skulle uppskattas om du inte talade i tungor.

 

OnT: Visa lite stake : >

Det han menar är att om man valt att vara en själv och får skit för det så står man sedan kvar på samma plats och fortsätter vara sig själv istället för att några j*vla mongos med stenålderstankar ska ändra på en.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...