shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 tjaa! Hittade den här sidan om ni vill lira lite Mirrors edge http://www.bornegames.com/mirrors-edge-beta/ GL and HF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Spelat det förut, det suger. Som en blanding av mario och sonic. Redigerat 31 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Spelat det förut, det suger. Som en blanding av mario och sonic. fattar ej hur klarar man första banan? ska man ta alla väskor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Rätt bra för att fortfarande vara en beta, förväntade mig något mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Riktigt bra för att vara ett flash spel i beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Inte direkt underhållande, men bra för att vara flash spel. Redigerat 4 Januari 2009 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag tyckte det var kul! Tack! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Inge kul tyckte jag... Jag gillar inte ens riktiga spelet så mkt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Inge kul tyckte jag... Jag gillar inte ens riktiga spelet så mkt <_< Anledning till att man är medlem på "Fuska"? ^ - Det är fräscht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 va så där. Det riktiga spelet är mycket mycket mycket roligare :) Fast bra för att vara ett flash spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Inge kul tyckte jag... Jag gillar inte ens riktiga spelet så mkt <_< Inte jag heller, Var ligger det roliga i att hoppa runt på tak? Btw, 1337 INLÄGG!!!! B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Inge kul tyckte jag... Jag gillar inte ens riktiga spelet så mkt <_< Inte jag heller, Var ligger det roliga i att hoppa runt på tak? Btw, 1337 INLÄGG!!!! B) B) Skön känsla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.