mashemoto Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Jag har nu köpt en ny mobil, en Sony Ericsson F305 och när jag först startade mobilen så tyckte jag att standardtemat på den var aningen tråkig så jag kollade runt lite på internet och hittade en hemsida med teman som skulle vara för just denna modellen, så jag laddade ner kanske ett 30tal olika teman. När jag skulle prova olika teman som jag laddat ner så dyker dom upp i mobilen som text-filer men filnamnen slutar på .THM och så kan jag inte byta tema till dom... någon som vet vad felet är och hur man kan lösa problemet är ajg tacksam för svar. Håll er till ämnet och ge bara seriösa svar. //Mashemoto Redigerat 1 Januari 2009 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag har nu köpt en ny mobil, en Sony Ericsson F305 och när jag först startade mobilen så tyckte jag att standardtemat på den var aningen tråkig så jag kollade runt lite på internet och hittade en hemsida med teman som skulle vara för just denna modellen, så jag laddade ner kanske ett 30tal olika teman. När jag skulle prova olika teman som jag laddat ner så dyker dom upp i mobilen som text-filer men filnamnen slutar på .THM och så kan jag inte byta tema till dom... någon som vet vad felet är och hur man kan lösa problemet är ajg tacksam för svar. Håll er till ämnet och ge bara seriösa svar. //Mashemoto Det är inte mer än så att din mobil kan inte använda sig av .thm filer, du får hitta några andra sorter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 titta på info på standard teman och se vad för fil det är och leta på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 F305 is a sexy phone :P Kolla om det inte finns någon guide till F305 teman på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 tror att man kan göra om dom i themes creator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 På mobil9 så kan du ladda ner teman och dom brukar funka elr från zedge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Det går inte att ha andra teman på F305 än de som finns på mobilen när man köper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Va?! Det visste jag inte, lol så tråkit för dom som har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.