Hoppa till innehåll

Mobilteman

mashemoto

Rekommendera inlägg

Jag har nu köpt en ny mobil, en Sony Ericsson F305 och när jag först startade mobilen så tyckte jag att standardtemat på den var aningen tråkig så jag kollade runt lite på internet och hittade en hemsida med teman som skulle vara för just denna modellen, så jag laddade ner kanske ett 30tal olika teman.

När jag skulle prova olika teman som jag laddat ner så dyker dom upp i mobilen som text-filer men filnamnen slutar på .THM och så kan jag inte byta tema till dom... någon som vet vad felet är och hur man kan lösa problemet är ajg tacksam för svar.

Håll er till ämnet och ge bara seriösa svar.

//Mashemoto

Redigerat av Mashemoto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nu köpt en ny mobil, en Sony Ericsson F305 och när jag först startade mobilen så tyckte jag att standardtemat på den var aningen tråkig så jag kollade runt lite på internet och hittade en hemsida med teman som skulle vara för just denna modellen, så jag laddade ner kanske ett 30tal olika teman.

När jag skulle prova olika teman som jag laddat ner så dyker dom upp i mobilen som text-filer men filnamnen slutar på .THM och så kan jag inte byta tema till dom... någon som vet vad felet är och hur man kan lösa problemet är ajg tacksam för svar.

Håll er till ämnet och ge bara seriösa svar.

//Mashemoto

Det är inte mer än så att din mobil kan inte använda sig av .thm filer, du får hitta några andra sorter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 10 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...