MysticGohan Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 tjena, jo, det är så att mitt headset som kom med när jag köpte mitt xbox elite har börjat gå sönder, man hör inte riktigt den man pratar med. och jag undrar vad det finns för bra ersättare ( någon med bättre ljud kvalite tack, hörde knappt vad folk sa även när den var ny ) och som helst ska vara skön att på sig också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 köp en wireless headset som jag har... tvungen att köpa wireless eftersom de inte sålde med sladd >-< sorry jag vet inte... reklamera på närmaste spel butik testa skruva upp volymen? jag vet inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 köp en wireless headset som jag har... tvungen att köpa wireless eftersom de inte sålde med sladd >-< sorry jag vet inte... reklamera på närmaste spel butik testa skruva upp volymen? jag vet inte :P Den är dessutom ganska het har jag för mig. http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/14A79EE6-AEA4-4DE9-9625-A79EFA247BC3/0/boxwirelessHeadset.jpg Jovisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Om micken på ditt headset funkar bra kan du bara göra så det dom andra säger spelas ut i högtalarna på tv'n istället så hör du bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 jag tror inte det är möjligt, faktum är att jag inte vet OM det går:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Om micken på ditt headset funkar bra kan du bara göra så det dom andra säger spelas ut i högtalarna på tv'n istället så hör du bättre. Gör så, smart. Annars får du väl köpa en ny :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 jag tror inte det är möjligt, faktum är att jag inte vet OM det går:PDet går, bara att ställa om i settings. Det finns play through headset, play through speakers och play through both. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 finns att köpa en adaåter så du kan koppla i headsettet som du använder te datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 finns att köpa en adaåter så du kan koppla i headsettet som du använder te datorn. Du menar väll en adapter? Isåfall tror jag du menar den här http://www.webhallen.com/prod.php?id=81268&traff=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.