Hoppa till innehåll

Internet Explorer Öppnar Sig Självt


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

Nu är det så att mitt Internet Explorer på datorn öppnar sig självt ibland.

Det började med att öppna till www.asus.se, men sedan så ändrade jag startsida och då kom den till Auto:Bland (alltså min nya startsida).

Så, varför blir det så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

autorun?

Men då borde det väll inte öppnas typ då och då?

 

Hur tittar man det, eller menar du Autostart. För om det är Autostart så vet jag iaf

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

eh..jo Autostart kanske det hette :P. Fast om det öppnar sig helt random är det nog inte det.

Hmm... det kanske är en knapp man trycker på. Typ en kombination. Vilka knapapr ska man trycka på för att få upp Internet Explorer?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh..jo Autostart kanske det hette :P. Fast om det öppnar sig helt random är det nog inte det.

Hmm... det kanske är en knapp man trycker på. Typ en kombination. Vilka knapapr ska man trycka på för att få upp Internet Explorer?

 

man kan ställa in olika kombinationer för att öppna program
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

eh..jo Autostart kanske det hette :P. Fast om det öppnar sig helt random är det nog inte det.

Hmm... det kanske är en knapp man trycker på. Typ en kombination. Vilka knapapr ska man trycka på för att få upp Internet Explorer?

 

man kan ställa in olika kombinationer för att öppna program

 

Ja det vet jag också, men finns det något Default knapp för att öppna? För jag har inte ändrat något eller lagt in en kombination
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh..jo Autostart kanske det hette :P. Fast om det öppnar sig helt random är det nog inte det.

Hmm... det kanske är en knapp man trycker på. Typ en kombination. Vilka knapapr ska man trycka på för att få upp Internet Explorer?

man kan ställa in olika kombinationer för att öppna program

 

Ja det vet jag också, men finns det något Default knapp för att öppna? För jag har inte ändrat något eller lagt in en kombination

 

Nej det ska inte finnas det, i så fall skulle alla ha det problemet, den närmaste genvägs knappen jag vet är Windows Ikonen + E som leder till Utforskaren där man kan sedan skriva en addres och komma till IE, ingen aning vad det är när den bara öppnar asus.se, om det skulle öppnat nån mystisk sida skulle det ju vart nåt virus eller liknande
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

eh..jo Autostart kanske det hette :P. Fast om det öppnar sig helt random är det nog inte det.

Hmm... det kanske är en knapp man trycker på. Typ en kombination. Vilka knapapr ska man trycka på för att få upp Internet Explorer?

man kan ställa in olika kombinationer för att öppna program

Ja det vet jag också, men finns det något Default knapp för att öppna? För jag har inte ändrat något eller lagt in en kombination

 

Nej det ska inte finnas det, i så fall skulle alla ha det problemet, den närmaste genvägs knappen jag vet är Windows Ikonen + E som leder till Utforskaren där man kan sedan skriva en addres och komma till IE, ingen aning vad det är när den bara öppnar asus.se, om det skulle öppnat nån mystisk sida skulle det ju vart nåt virus eller liknande

 

Men den kommer bara till min startsida
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...