simpson4ever Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag behöver hjälp på photoshop! Jag har gjort en bild för att använda här på fuska men den funkar inte. Jag har photoshop 6.0 Och jag är 10 år och nybörjare på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Tror man ska ta File > Save for Web (Akriv > Spara för Web) eller nåt sånt, så ställer du in att den ska vara 12kb och 125x125 Redigerat 1 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 jag förstår ej va ru menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Har du sett till att bilden är 125x125 och mindre än 20kb? Redigerat 1 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag är korkad 10 åring fattar inte vart står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 i vilken storlek har du gjort bilden? den ska vara i 125x125 pixlar. när du sparar den så väljer du save for web/spara för webb och sparar som jpeg, ändra kvaliteten så att den inte överskrider 20kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaiiko Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag behöver hjälp på photoshop! Jag har gjort en bild för att använda här på fuska men den funkar inte. Jag har photoshop 6.0 Och jag är 10 år och nybörjare på det Ok jag är 11 år men jag har intew photoshop så jag kan inte hjälpa dig jag vill ha photoshop men jag vet inte vart man laddar ner det ELLER får tag i det har prövat att ladda ner limewire/bit torrent sen gått in på pirate bay sen ladda ner nåt photoshop men det brukar inte funka eller så ger det mig virus :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag behöver hjälp på photoshop! Jag har gjort en bild för att använda här på fuska men den funkar inte. Jag har photoshop 6.0 Och jag är 10 år och nybörjare på det Ok jag är 11 år men jag har intew photoshop så jag kan inte hjälpa dig jag vill ha photoshop men jag vet inte vart man laddar ner det ELLER får tag i det har prövat att ladda ner limewire/bit torrent sen gått in på pirate bay sen ladda ner nåt photoshop men det brukar inte funka eller så ger det mig virus :( asså ungar... få tag på en manual eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du kanske måste byta filformat på det hela. Du har säkert en XCF-fil. Som inte går att ladda upp på Fuska.se. Gå in på Arkiv, spara som, sedan ser du längst ner på bilden vilket format det, och byt till JPEG eller GIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.