Hoppa till innehåll

Photoshop Problem


simpson4ever

Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp på photoshop!

Jag har gjort en bild för att använda här på fuska men den funkar inte.

Jag har photoshop 6.0 Och jag är 10 år och nybörjare på det

Ok jag är 11 år men jag har intew photoshop så jag kan inte hjälpa dig jag vill ha photoshop men jag vet inte vart man laddar ner det ELLER får tag i det har prövat att ladda ner limewire/bit torrent sen gått in på pirate bay sen ladda ner nåt photoshop men det brukar inte funka eller så ger det mig virus :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp på photoshop!

Jag har gjort en bild för att använda här på fuska men den funkar inte.

Jag har photoshop 6.0 Och jag är 10 år och nybörjare på det

Ok jag är 11 år men jag har intew photoshop så jag kan inte hjälpa dig jag vill ha photoshop men jag vet inte vart man laddar ner det ELLER får tag i det har prövat att ladda ner limewire/bit torrent sen gått in på pirate bay sen ladda ner nåt photoshop men det brukar inte funka eller så ger det mig virus :(

 

asså ungar... få tag på en manual eller ngt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Member

Du kanske måste byta filformat på det hela. Du har säkert en XCF-fil. Som inte går att ladda upp på Fuska.se.

 

Gå in på Arkiv, spara som, sedan ser du längst ner på bilden vilket format det, och byt till JPEG eller GIF.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...