kalkyl Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 winamp lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spotify, annars Winamp, älskar alla spelare med mediabibliotek :DSpotify är bra, har du köpt det? Jag fick det gratis av min morbror, han hade fått 5 st gratis versioner för han kände nån som typ ägde spotify eller nåt sånt. :DAnnar Itunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 VLC, det är litet och smidigt, innehåller även codecs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 iTunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Winamp ofc, Mycket simplare än Windows Media Player och mera kompakt (och snyggare IMO). Redigerat 2 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Winamp är nog bäst till musik men jag använder WMP eftersom den streamar musik till mitt xbox och har fetast ljud. iTunes är sämst sämst sämst sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spotify, annars Winamp, älskar alla spelare med mediabibliotek :DSpotify är bra, har du köpt det? Jag fick det gratis av min morbror, han hade fått 5 st gratis versioner för han kände nån som typ ägde spotify eller nåt sånt. :DAnnar Itunes. Reggade mig för invite flera månader sen och fick det för typ en månad sen, tar skitlång tid, men det är det värt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 RealPlayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spotify till musik och Media Player Classic till filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 VLC, det är litet och smidigt, innehåller även codecs ;)Ja det är en bra fördel, även lätt att navigera i deras enkla menyer och så kan man lägga till undertexter, hittade inte alternativ för undertexter när jag använde winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 VLC, det är litet och smidigt, innehåller även codecs ;)Ja det är en bra fördel, även lätt att navigera i deras enkla menyer och så kan man lägga till undertexter, hittade inte alternativ för undertexter när jag använde winamp Jo men man använder ju inte Winamp för video, det är nästan en självklarhet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.