RealPlayer
Itunes, Winamp Elr Windows Media Player?
Spotify till musik och Media Player Classic till filmer.
↗ till inläggetJa det är en bra fördel, även lätt att navigera i deras enkla menyer och så kan man lägga till undertexter, hittade inte alternativ för undertexter när jag använde winampVLC, det är litet och smidigt, innehåller även codecs ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetJa det är en bra fördel, även lätt att navigera i deras enkla menyer och så kan man lägga till undertexter, hittade inte alternativ för undertexter när jag använde winampVLC, det är litet och smidigt, innehåller även codecs ;)
Jo men man använder ju inte Winamp för video, det är nästan en självklarhet :P
själv använder ja atm winamp. Bra mediabibliotek, enkelt och så är det bra att man kan se hur mke MP3 låtarna e komprimerade. Vilka andra program kan man se hur hård komprimerade MP3 låtar e?? :'D
Bra att veta om man kan spela högt elr inte ;')
Spotify & Itunes
Windows Media Player.
Föredrog Winamp förr men WMP har förbättrats väldigt mycket de senare versionerna så det finns ingen anledning att använda Winamp längre
Förstår inte varför man skulle använda VLC för musik, har det ens enkla funktionella playlists? Ser bara på film i VLC..
Föredrar Winamp. Simpelt och snyggt.
VLC använder jag enbart till att spela upp filmer.
↗ till inläggetFöredrar Winamp. Simpelt och snyggt.
VLC använder jag enbart till att spela upp filmer.
Samma
Spotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :)
↗ till inläggetSpotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :)
Får typ reklam en gång per 50:e låt <.<
↗ till inlägget↗ till inläggetSpotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :)
Ja, men det är ganska jobbig reklam
ex: Välkommen till en intim konsert den XX/XX.
WTF?
Jag har gjort något med spotify, för jag har inte fått reklam på 1 vecka. :D
↗ till inlägget↗ till inläggetSpotify. Om jag tröttnar på reklamen (inte så svårt) eller inte har internet använder jag fooBar. :)
Ja, men det är ganska jobbig reklam
ex: Välkommen till en intim konsert den XX/XX.
WTF?
Jag får reklam efter var tionde låt ungefär. :S
DET ÄR EN NORSK JÄVEL SOM VILL ATT JAG SKA FLYGA NÅGONSTANS :@
itunes äger !!! :D
↗ till inläggetFör att...? På det här stället motiverar vi våra åsikter.iTunes är sämst sämst sämst sämst.
Det enda negativa jag kan hitta är att den är seg i uppstarten.
↗ till inläggetDet är som du säger segt och så har det dom absolut sämsta equalizers någonsin, vilket du än tar låter ljudet helt platt och tråkigt.↗ till inläggetFör att...? På det här stället motiverar vi våra åsikter.iTunes är sämst sämst sämst sämst.
Det enda negativa jag kan hitta är att den är seg i uppstarten.
Samma sak med iPods, min walkmanmobil har 100 ggr bättre bas och ljudkvalite rent allmänt än min iPod nano.
↗ till inläggetjag gillar windows media player bäs av dom 3 men jag tycker att Real player e bäst :)Vilket Program tycker ni e bäst??
Itunes, Winamp elr Windows media player??? :'D
MediaMonkey äger skiten ur alla mediaplayers som ni har nämnt.
Spotify smeker alla andra program, även fast man endast bara kan streama...