Lynott Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Tjenare, som ny medlem på Spotify så behöver jag tips på låtar jag kan lyssna på. Vill ha inom genre, House, rap, trance, remixes, Låtar, artister jag tycker är sköna. Plan B, David Guerra, Infinity, Rob Mayth, osv osv. Räcker med att skriva låtnamnet eller artisten. Inga youtube länkar behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Fick en Spotify invite för ett tag sen jag med :) Kevin Rudolf - Let it rock (Vanligtvist preachar jag även Björk, men som Elton John säger så tycker alla omusikaliska personer att hennes musik är skräp) Redigerat 2 Januari 2009 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) skön låt men jag har ganska annorlunda musiksmak :P EDIT: såg att du inte ville ha youtube klipp men nu får det va Redigerat 2 Januari 2009 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Fick en Spotify invite för ett tag sen jag med :) Kevin Rudolf - Let it rock (Vanligtvist preachar jag även Björk, men som Elton John säger så tycker alla omusikaliska personer att hennes musik är skräp) Smartaste idén på någonsin på ett program :D Tackar för den låten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Infinite Dimensions - Krater bästa trance låten imo (hardtrance men ändå) Du kan också kolla min tråd http://www.fuska.se/forum/Fearfm_Top100_Ha...08-t114668.html om du gillar Hardstyle eller om du aldrig hört talas om det, lite likt trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tycker du om Hardstyle/Hardcore? Headhunterz, Abject, Showtek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Helst inge hardstyle eller hardcore... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.