KuroKaktus Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 ihabba123 du får mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden insatt på bankontot, det mesta sparas till körkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Jag tjänar ungefär 35-45 tusen kronor i månaden. Redigerat 3 Januari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.Öh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.Öh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf. Har för mig att det är maestro fram tills 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort. Öh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf. Har för mig att det är maestro fram tills 18? Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tjänar pengar på studiebidraget, men hoppas på att få de jobb jag sökt inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Han kanske menar Visa Electron? Får btw 1200 kr i månaden som "fast peng" d.v.s. får alltid det. Sedan kanske jag säljer lite.. grejer. Då kan jag få mer än det dubbla :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 får ingen månadspeng (hon betalar mitt gym kort i stället 195kr/månad) sen säljer jag tidnigar på helgerna och får ca 800-1500 i månaden, men hoppas på att få mite barnbidrag snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.Öh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf. Visa har något som heter Visa Ung som man nog får ha när man fyllt 13 år, precis som Maestro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 får typ 500kr per månad. Sparar inte till något speciellt så då köper jag dyrare kläder som mamma inte vill köpa. 500 Kr i månaden är ganska mycket för en 13 åring.. I alla fall om du får dom löst. Jag får 200-250 i månaden oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.