Husko Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Tänkt ha en fuska spelkväll :) CSS OCH 1.6 Deltagare:CSS Husko Mîhker Jacquot QureD Thug4Life XzamX Salzalada Deltagare: CS 1.6 Husko FridayPanda Thug4Life hejhejhej Salzalada SID Rullis Nomatic jagekung Kan nån fixa server?(dedicated server) Redigerat 11 Januari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Lol, det var ju en fuska spelkväll ganska nyligen. Jag kanske kan hosta en CSS server beroende på när det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Lol, det var ju en fuska spelkväll ganska nyligen. Jag kanske kan hosta en CSS server beroende på när det är.Ja jag vet.Men jag va inte med då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 inte source igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) inte source igenOkeej 1.6 också ;) Redigerat 3 Januari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Jag e med i CSS, min brorsa kommer troligen också. Redigerat 4 Januari 2009 av Mîhker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag e med i CSS, min brorsa kommer troligen också.Nice! KOM IGEN GRABBAR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag e med i CSS, min brorsa kommer troligen också.Nice! KOM IGEN GRABBAR!! Varför skrev du upp han i 1.6? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag e med i CSS, min brorsa kommer troligen också. Nice! KOM IGEN GRABBAR!! Varför skrev du upp han i 1.6? :P Obs hahah :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag e med i CSS, min brorsa kommer troligen också.Nice! KOM IGEN GRABBAR!! Dom flesta orkar nog inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag är gärna med i CSS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 E med i 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg