MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Så vilken speldag blir det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Så vilken speldag blir det? undrar med det :P Händer det något eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Så vilken speldag blir det? Så vilken speldag blir det? undrar med det :P Händer det något eller? Ja men vem ska fixa server?????mitt 3 inlägg vem ska fixa server. <_< Redigerat 10 Januari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Så vilken speldag blir det? undrar med det :P Händer det något eller? Ja men vem ska fixa server?????mitt 3 inlägg vem ska fixa server. <_< Bra fråga, också bra om man fixar vem som ska göra server. Innan man bestämmer dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Vem fixade förra gången? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Vem fixade förra gången?Vitdom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag är med på 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Vem fixade förra gången?Vitdom. Man kanske kan fråga honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 (redigerat) Hej. http://www.fuska.se/forum/Fuska_Spelkvaell-t114765.html Kan du fixa server till oss? Tja, förlåt att det har tagit några dagar för mig att svara. Jag har haft influensa och legat i sängen i en vecka nu. Det beror på hur sent ni har tänkt att spela på min server, om ni spelar på en vardag kan jag ha servern uppe till max 21:00. Jag har inga serverfiler just nu men om jag ska göra server behöver jag ca 2 dagar på mig att ladda ner och konfigurera allt. Okeej om 2-4 dagar ha du server? Ja, man jag vill bara ha igång den till max 21:00 på kvällen. Redigerat 13 Januari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Så vilken speldag blir det? undrar med det :P Händer det något eller? Ja men vem ska fixa server?????mitt 3 inlägg vem ska fixa server. <_< Jag har ju skrivit att jag kanske kan fixa server beroende på när det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag tänkte sätta upp en gaming server just nu om några vill vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag tänkte sätta upp en gaming server just nu om några vill vara med?Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg