Garone Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 TF2 :) ska spela Little big planet snart! Jag håller på att lira LBP just nu. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) TF2 :) ska spela Little big planet snart! Jag håller på att lira LBP just nu. :D Jippi Ska spela wow nu :P Redigerat 28 Juni 2009 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Skate 2 spelar jag mest nu! Riktigt kul, speciellt att köra online med andra spelare på stora mega ramper och köra race ner för stora backar, genom rör, hitta nya ställen, ramla så HÅRT det går osv. osv. Köpte Halo 3 för typ ett halv år sen, och först nu har jag börjat spela det ordentligt. Jag och en kompis klarade ut hela spelet på Legendary (svåraste, Xbox Live) FIck sammanlagt 415 Gamerscore (Får Achievement för alla svårighets graderna, plus ett achievement när jag klarar varje bana på 20-50g, och så tog vi nåra dödskallar som man får 10g för. Så nu har jag 715gamerscore sammanlagt på Halo 3, ska försöka på mer idag, tror jag! Nån som vill spela? Heter Mr007cool2 på Xbox Live ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Pwnar hårt på cod4. (självpropps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Köpte nyss Bionic Commando: Rearmed på PSN. f*n vad svårt det är, blir ju pwnad redan i början. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Spelar Team Fortress 2 och Dark Sector på Brutal, och lite Gta 4 på Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 väntar till nästa lördag ska köpa l4d om jag hittar det och kanske army of two och assissin greed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 väntar till nästa lördag ska köpa l4d om jag hittar det och kanske army of two och assissin greed. assissin greed ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 väntar till nästa lördag ska köpa l4d om jag hittar det och kanske army of two och assissin greed. assissin greed ?? Assassins Greed vore ju ett bra namn på det eftersom spelet var skit kasst och överhypat = massa oförtjänta pengar till skaparna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) Infamous! Fantastiskt spel. sen ska jag nog kära lite cod. EDIT: Ojsan såg inte att det va X360 forumet xD Redigerat 29 Juni 2009 av swemaster7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Jag tänkte precis köpa Uncharted: Drake's Fortune till PS3an och spela denna underbara spelserie :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.