Gäst 40200 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Testat Lost Planet 2 demot, grymt!Längtar till spelet kommer ut OnT:kör Lost Planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kör Dragonball Orgins just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kör PHUN och CoD 4 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Åker berg- och dalbanor i Roller Coaster Tycoon 1 : Loopy Landscapes :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 RCT ftw :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kör Dragonball Orgins just nu.Är det ett bra spel? OnT: försöker klura ut vem jag ska gifta mig med i Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Levlar på min paladin i Hillsbrad Foothills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Cod 4^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 (redigerat) Spelar L4D med en kompis. Spelar WET demot, FUCLKKING AWESOEM. Spelar DiRT 2 demot, grymt roligt att krasha. EDIT: Gjorde någon buggen i Shadow Complex demot som gör så man kan spela hela spelet (inga sparningar eller achievements)? Dom har uppdaterat så det inte funkar längre men det var ganska nice ändå. :) Redigerat 27 Augusti 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Kör Dragonball Orgins just nu.Är det ett bra spel? OnT: försöker klura ut vem jag ska gifta mig med i Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride. Ganska. Men det finns sjukt irriterande nivåer som gör spelet en aning tråkigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Kör Mario bros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Kört GTA Vice City stories idag, riktigt tråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.