Gäst 40200 Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Kör som engineer i tf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Kastar snart ut MW2 för att det är den sämsta piece of shit jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Kör Trial of the Crusader i World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Satte mig ner och spelade lite plastrummor i Rock Band, insåg att jag var i nån sorts gudalik zon och lyckades, efter att ha suttit fast på den i mer än en månad, klara Don't Fear the Reaper på expert, på dagens första försök. Lycka. Sen fortsatte jag med att klara alla låtar i sista setet förutom Run to the Hills, men jag känner att jag kan ta den också med lite träning :D Tror jag ska skaffa ett riktigt trumset btw ;) Redigerat 24 Januari 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Satte mig ner och spelade lite plastrummor i Rock Band, insåg att jag var i nån sorts gudalik zon och lyckades, efter att ha suttit fast på den i mer än en månad, klara Don't Fear the Reaper på expert, på dagens första försök. Lycka. Sen fortsatte jag med att klara alla låtar i sista setet förutom Run to the Hills, men jag känner att jag kan ta den också med lite träning :D Tror jag ska skaffa ett riktigt trumset btw ;) Klarar introt 100% på trummor, expert. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Lirar vidare i Mass effect Vart nyss tvungen att välja vem av Ashley och Kaidan som skulle dö. Jag fucking hatar när man får lära känna karaktärer och sedan måste man välja vem som ska dö. Jag valde iallafall att Ashley fick dö i en fet explosion. Någon som vet ifall alla hade klarat sig om man hade skitit i att nuka forskningslabbet? Nä, man måste göra det. :( Men vafan. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Lirar vidare i Mass effect Vart nyss tvungen att välja vem av Ashley och Kaidan som skulle dö. Jag fucking hatar när man får lära känna karaktärer och sedan måste man välja vem som ska dö. Jag valde iallafall att Ashley fick dö i en fet explosion. Någon som vet ifall alla hade klarat sig om man hade skitit i att nuka forskningslabbet? Nä, man måste göra det. :( Men vafan. :( Är du inte glad att bli av med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Lirar vidare i Mass effect Vart nyss tvungen att välja vem av Ashley och Kaidan som skulle dö. Jag fucking hatar när man får lära känna karaktärer och sedan måste man välja vem som ska dö. Jag valde iallafall att Ashley fick dö i en fet explosion. Någon som vet ifall alla hade klarat sig om man hade skitit i att nuka forskningslabbet? Nä, man måste göra det. :( Men vafan. :( Är du inte glad att bli av med henne? Brudar med skjutvapen är ju aldrig helt fel ; O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Jag väntar på heavy rain och God of War 3 just nu. Det är vad jag gör i mitt spel liv just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 får stryk av vergil i devil may cry 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Klarade precis ut Mass Effect (Skitbra spel) och väntar nu på att jag ska kunna lägga vantarna på tvåan. Fick dock någon dryg bugg på slutet när jag skulle döda Saren så när mina vapen vart överhettade så kyldes de aldrig ner igen så jag vart tvungen att ta en med en pistol (Hade inte satt en enda poäng i pistol talentsen) Redigerat 25 Januari 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Klarat ut tvåan nu också. Rätt roligt men önskar jag hade sparat mitt save från ME1 :/. Mycket hade ändrats. Jag testade att köra det igen men orkade inte mer än första stället man kommer till :P Redigerat 25 Januari 2010 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.